וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון היסטורי לנבחרת ישראל, 20:28 על ספרד

דני איסטמן להט עם שלושה טאצ'דאונים, הנבחרת קצרה בספרד ניצחון במשחקה הרשמי הראשון והעפילה לדרג ב' ולטופ 12 של הנבחרות באירופה

דני איסטמן שחקן נבחרת ישראל בפוטבול. ליגת הפוטבול הישראלית,
כוכב על בקנה מידה אירופאי. דני איסטמן/ליגת הפוטבול הישראלית

צעד ראשון לנבחרת הפוטבול של ישראל בזירה הבינלאומית - והוא לא היה קטן בכלל. הנבחרת של יונה משען ניצחה היום (ראשון) בספרד את הנבחרת המקומית 20:28 במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, והעפילה לדרג ב' ביבשת. עם הגעתה של הנבחרת היא זכתה לקבלת פנים לא ממש נעימה כאשר על המגרש רוססה הכתובת "פלסטינה" על ידי מפגינים פרו פלסטיניים מקומיים. "זה הבוקר טוב וקבלת הפנים שחיכו לנו במגרש הבוקר בספרד", כתבו באיגוד וצירפו תמונה עם הכתובת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו קבלת פנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני איסטמן מקבוצת מורדי יהודה, מהכוכבים הבולטים של ה-IFL, רשם שלושה טאצ'דאונים - בחטיפה, במסירה ובריצת החזרה, ונשא על גבו את הנבחרת, שמעולם לא נטלה עד כה חלק בטורנירים רשמיים.

המשחק היה צמוד וקשה. ברבע הראשון עלתה הנבחרת ליתרון 0:7 ממסירה ממאט קאופמן לקמרון סימונדס. הספרדים השוו במסירה בתחילת הרבע השני, אבל ישראל השיבה עם מסירה ארוכה 65 יארד מאיסטמן לבנימין שולץ והנבחרת ירדה למחצית ביתרון 7:13. הספרדים איזנו עם מסירה כפולה, אבל איסטמן לקח את בעיטת הפתיחה שאחרי הטאצ'דאון 80 יארד לאנדזון והעלה את ישראל ליתרון 13:20. לאחר אינטרספשן של הספרדים, הקוורטרבק הספרדי עבר בעצמו את הקו ואיזן ל-20:20. ברבע הרביעי איסטמן יירט מסירה ספרדית ורץ 25 יארד לטאצ'דאון ישראלי. הימור מוצלח של משען ללכת על שתי נקודות הצליח אחרי כניסה מוצלחת של איסטמן, שקבע 20:28 לישראל ארבע דקות לסיום. הספרדים כמעט השיבו בהחזרת הבעיטה, אבל אהוד קליין זינק לקרסוליים של המחזיר הספרדי והציל. ההגנה עמדה ועצרה את הספרדים עם הפלות ק"ב של סנדרו קלנדדזה ואייל פרנקפורטר, האחרון בדאון רביעי שקבע את התוצאה הסופית. אסף כץ הוביל את ההגנה עם 12 תיקולים, ואריאל בק הפיל את הקוורטרבק הספרדי שלוש פעמים.

הנבחרת החלה להתאמן כבר במאי 2014 והיא מודרכת על ידי משען, שהוביל בעבר את ירושלים ליונס ומאמן כיום גם את נבחרת הנשים בפלאג פוטבול, עמה כבר זכה במדליה באליפות אירופה. בהתאחדות הפוטבול הבינלאומית חברות 33 נבחרות אירופאיות, כאשר בהעפלה לדרג ב' ישראל נכנסה לטופ 12 של היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully