וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לישראל: בריאן רנדל יגיע לבדיקות רפואיות במכבי תל אביב

30.8.2015 / 21:05

השחקן ינחת ביום ב', והוא על סף חזרה למכבי תל אביב לאחר שבין הצדדים כבר הועברו טיוטות של החוזה. צירופו מותנה במצבו הרפואי. אוהדי הצהובים נגד הספונסר החדש בגלל הלוגו האדום

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר שסיכם את מרבית תנאיו עם מכבי תל אביב, בריאן רנדל צפוי להגיע לישראל ביום שני בערב ולעבור בדיקות מקיפות בארץ. עד אז רנדל לא יוצג רשמית בקבוצה. המחלוקת עם קובאן, אשר טענה כי השחקן לא עבר את הבדיקות הרפואיות, סללה את דרכו חזרה לצהובים, שלא מימשו את האופציה עליו מוקדם יותר הקיץ. על תוצאות הבדיקות של רנדל מהמועדון הרוסי וההתעניינות המחודשת מצד מכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל. ברני ארדוב
מכבי תל אביב ממתינה לו. רנדל/ברני ארדוב

בתוך כך, מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם רשת פוקס כספונסרית של הקבוצה, אולם מסתבר כי הסיכום עימה יצר בעיה לא פשוטה אצל חלק מהאוהדים, מכיוון שהלוגו של החברה הוא אדום, וחלק מהאוהדים הוותיקים לא יקבלו בשוויון נפש לוגו אדום שיתנוסס על מדי הקבוצה.

חלק מהאוהדים אף פנו לאיש הנהלת פוקס, הראל ויזל וביקשו ממנו לשנות את הלוגו. ראובן ויסמן, מאוהדיה הותיקים של מכבי, בן 52, סיפר: "אני לא מתכוון לקנות מוצרים שיהיה עליהם לוגו אדום בצורה בולטת כזאת, האוהדים כנראה יגיבו על כך גם בצורה מאורגנת ותהיה פנייה מסודרת להנהלת מכבי, בזמנו גם סובארו שינו את הלוגו את החולצה של הפועל תל אביב כי אוהדים לא הסכימו על כך. אני לא רואה סיבה שאצל אוהדי מכבי זה יהיה הפוך. מה ההבדל הגדול? יהיו פניות למכבי, פניתי גם להראל ויזל והוא השיב לי ולא התעלם. הוא אמר שהוא לא בתפקיד כרגע, אבל שלפי מיטב ידיעתו זו רק פרזנטציה, לא החולצה הרשמית והלוגו הסופי. והוא יעביר את זה הלאה וייקח את זה בחשבון, גם בזמנו שעלו מעודדות של מכבי עם חצאיות אדומות בגלל איזו פרסומת הם התקבלו בבוז אדיר מהקהל".

במכבי תל אביב סירבו להגיב לידיעה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז זה היה בסדר? קטשפר עם הלוגו האדום של עלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון ראשון: 13:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully