וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: אוהד בייסבול נפל מהיציע העליון באטלנטה ומת

האוהד שהיה בשנות ה-60 המוקדמות לחייו, מעד והתרסק ליציע התחתון. מנתח שהגיע למגרש כצופה ביצע בו ניסיונות החייאה, אך אלו עלו בתוהו: "זה היה מורט עצבים, כולם מסביב היו בהלם"

אוהד בייסבול אמריקני מת הלילה (בין שבת לראשון) אחרי שנפל מהיציע העליון באצטדיון טרנר פילד באטלנטה. האוהד, אדם בשנות ה-60 לחייו, מעד ונפל במהלך האינינג השביעי במשחק בין אטלנטה ברייבס לניו יורק יאנקיז. בהודעה רשמית של הפרנצ'ייז נכתב: "אטלנטה ברייבס מוסרת את תנחומיה למשפחתו של האוהד. הארגון ישתף פעולה בצורה מלאה עם חקירת המשפחה".

האוהד נפל ליציע התחתון ובדרך למותו נפגע גם ממעקי הברזל. מנתח מקומי שהגיע למשחק כצופה, מיהר לבצע בו ניסיונות החייאה, אך אלו עלו בתוהו. "זה היה מורט עצבים, האנשים מסביב היו בהלם", הוא אמר. המשחק נמשך והגיע לסופו, והאוהדים ביציע אליו נפל האוהד, הוצאו משם.

השורטסטופ של היאנקיז, דידי גרגוריוס, ראה את הנפילה ואמר אחרי המשחק: "לא יכולתי להפסיק לחשוב על זה. כל מה שאני יכול לעשות זה לשלוח תנחומים למשפחה של האיש. זה קרה ממש ליד אחת המצלמות, הוא נתקל בכבלים". משטרת אטלנטה כבר מנהלת חקירה כדי לקבוע את סיבת המעידה של אותו אוהד, וגורמים שמעורבים בחקירה מסרו שהחשד למעשה פלילי נפסל.

אוהדי בייסבול, אטלנטה, אחרי מותו של אוהד. AP
הלם בג'ורג'יה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully