וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "אחרי הצמד הזה, אני מקווה שאוכל לעזור גם לנבחרת"

החלוץ כבש פעמיים ב-2:3 של ברייטון ואמר על השער הראשון: "בחיים לא הייתי חוגג אם לא הייתי נוגע בכדור, אבל זה בהחלט שער שלי. הראינו הרבה אופי אחרי שכבר איבדנו יתרון 0:2"

שחקני ברייטון חוגגים עם תומר חמד (במרכז). GettyImages
מגיע לנבחרת בכושר מצוין. חמד/GettyImages

ברייטון ממשיכה להוליך את טבלת ליגת המשנה באנגליה ואתמול (שבת) אחד מגיבורי הניצחון 2:3 על איפסוויץ' בחוץ, היה תומר חמד שכבש צמד. הסיגלז הוליכו 0:2, הטרקטור בויז חזרו ל-2:2, אבל חמד הבקיע שער ניצחון בדקה ה-67. שער שלישי העונה לחלוץ הישראלי.

"קשה מאוד לחזור להוביל ולנצח אחרי שאתה מאבד יתרון של 0:2, כך שהראינו שיש לנו הרבה אופי", אמר חמד לאתר הרשמי של ברייטון, "פתיחת העונה שלנו מצוינת ואנחנו יוצאים לפגרת הנבחרות בעמדה טובה מאוד. אנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה לשמור על המקום בו אנחנו נמצאים, ואנחנו צריכים לשמור על מנטליות דומה".

חמד כבש את השער הראשון שלו אחרי "ליטוף" של הכדור עם הראש. בהתחלה חלק מהאתרים זקפו את השער לדייל סטיבנס שהגביה את הכדור, אבל לבסוף הוא הוענק רשמית לחלוץ הישראלי. חמד סיפר: "צחקתי על זה עם דייל בחדר ההלבשה. בחיים לא הייתי חוגג אם לא הייתי נוגע בכדור, אבל זה בהחלט שער שלי. אמרתי לו שאני הייתי צריך את השער הזה והוא היה צריך את הבישול הזה, כך ששנינו מרוצים. מה שחשוב בסופו של דבר זה לא מי כובש, אלא שהכדור מסיים ברשת".

חמד וחברו לקבוצה, בירם כיאל, יגיעו לישראל לקראת שני המשחקים של נבחרת ישראל נגד אנדורה ו-וויילס והחלוץ הוסיף: "למדתי באנגליה שיש דברים במשחק שלי שאני צריך לשפר. אחרי שכבשתי את הצמד הזה, אני מקווה שאוכל לעזור גם לנבחרת. יהיה נחמד לפגוש את המשפחה והחברים ואחר כך לחזור לאנגליה ולנסות להמשיך לצבור ניצחונות עם ברייטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully