וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "זה לא היה ניצחון גדול, אך ידענו שאם נילחם ונאמין גם נצליח"

חלוץ עירוני קרית שמונה, שכבש צמד ב-0:3 על הפועל תל אביב, התייחס לניצחון הליגה הראשון של קבוצתו העונה: "שמח שהשערים שלי עזרו לזה. אנחנו באמת מתחברים עכשיו". הקבוצה תעמוד לדין ברביעי

one

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה, רשם אמש (שבת) את ניצחונו הראשון כמאמן בליגת העל, לאחר שהביס עם קבוצתו 0:3 את הפועל תל אביב בבלומפילד, במסגרת המחזור השני בליגה.

הצפוניים התאוששו בצורה נפלאה מההפסד להפועל באר שבע במחזור הקודם, וכעת תוכל הקבוצה להתכונן בראש שקט למשחק מול מכבי תל אביב במחזור הליגה הבא, שייערך אחרי פגרת הנבחרת. מי שעשוי להיות כשיר למשחק הוא החלוץ דויד מנגה, שמתאושש מפציעה בקרסולו. מנגה חזר לאימונים מלאים ואם יצליח להתאמן בהצלחה עד מועד המשחק, הוא צפוי לשוב להרכב.

במהלך פגרת הנבחרות תצטרך קרית שמונה להתייצב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהוחלט להעמידה לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הראשון. הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 16:00.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
קונצרט בבלומפילד. שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים/ברני ארדוב

"זה לא היה ניצחון גדול, אבל זה ניצחון טוב", אמר החלוץ אופיר מזרחי, שכבש צמד. "זה היה משחק חוץ קשה מאוד מול קבוצה טובה לה קהל מדהים שדחף לאורך כל 90 הדקות. ידענו שזה יהיה משחק קשה, ידענו שנצטרך לבוא מחוייבים ועשינו מאמץ עד הדקה האחרונה של המשחק. אני שמח שבדקות הטובות שלנו הכדורים נכנסו והשגנו את הניצחון. היה לנו הפסד לא נעים בשבוע שעבר, אבל זה היה רק המשחק הראשון. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מאוד ושנצליח לנצח רק עם המון לחימה ואמונה".

מזרחי חגג השבוע את שחרורו מצה"ל וגם על המגרש היו לו סיבות נוספות לחגיגה: "אני מאוד שמח על השערים, אבל הכי חשוב שהצלחנו להשיג את הניצחון. אני שמח שהשערים שלי עזרו לזה. יש כאן שחקנים טובים ומלחמה על ההרכב, וכשדויד מנגה יחזור, תהיה מלחמה עוד יותר גדולה. אני מחכה כבר שהוא יחזור".

לסיום התייחס החלוץ למטרות שהציבה לעצמה הקבוצה ולקראת משחק הבית הקרוב נגד מכבי תל אביב: "אנחנו באמת מתחברים עכשיו. אני יכול להגיד שקרית שמונה תהיה קבוצה טובה גם השנה ואני מאמין שנתברג כמה שיותר גבוה. המטרה הראשונה שלנו היא להמשיך ולהתחבר והמטרה אחר כך תהיה לטפס כמה שיותר גבוה. עד המחזור הבא יש פגרת נבחרת. נאחל כמובן בהצלחה לנבחרת ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully