וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.8: דה בראונה בסיטי, דראקסלר יחליפו בוולפסבורג

הסיטיזנס השלימו את ההעברה הגדולה של הקיץ כששילמו כ-70 מיליון יורו. הזאבים יצרפו במקום הבלגי את דראקסלר משאלקה ורכשו גם את דאנטה מבאיירן מינכן, אבל מכרו את פרישיץ' לאינטר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* קווין דה בראונה עבר רשמית למנצ'סטר סיטי, שרכשה אותו מוולפסבורג תמורת כ-70 מיליון יורו ובכך ביצעה את ההעברה היקרה של הקיץ. הקשר הבלגי היה שחקן העונה בבונדסליגה וכעת ינסה את מזלו שוב בפרמיירליג, אחרי שלא הצליח בצ'לסי. דה בראונה בן ה-24 חתם על חוזה לשש שנים. כל הפרטים: לידיעה המלאה.

* אחרי שהיה מחוזר במשך כל הקיץ על ידי יובנטוס, יוליאן דראקסלר כוכבה הצעיר של שאלקה עומד לחתום בשורות וולפסבורג. הזאבים, שיקבלו הרבה מאוד כסף על דה בראונה ופרישיץ', ישלמו לבלוז 36 מיליון יורו כולל בונוסים והשחקן יחתום לחמש שנים וירוויח 5 מיליון יורו לעונה.

* הבלם הברזילאי, דאנטה בן ה-31, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בבאיירן מינכן, עבר לוולפסבורג תמורת חמישה מיליון יורו, וחתם לשלוש עונות.

* והיום העמוס של וולפסבורג לא נגמר: איבן פרישיץ' הקרואטי נמכר לאינטר תמורת כ-20 מיליון יורו. האיטלקים העניקו לקשר בן ה-26 חוזה לחמש שנים.

* באיירן מינכן הודיעה על צירופו של קינגסלי קומאן. הקשר הצרפתי בן ה-19 הושאל מיובנטוס לשנתיים לאלופת גרמניה, שצפויה לשלם תמורתו 8 מיליון יורו.

* ג'וני אוואנס עזב את מנצ'סטר יונייטד וחתם לארבע עונות בווסט ברומיץ'. ווסט ברום צפויה לשלם כ-8 מיליון ליש"ט עבור הבלם בן ה-27.

* החלוץ ודאד איבישביץ', ששיחק בארבע העונות האחרונות בשטוטגרט, עובר להרטה ברלין בגיל 31, שתהיה קבוצתו הרביעית בגרמניה. הבוסני רשם 14 הופעות בליגה בעונה שעברה אך לא מצא את הרשת.

* אחרי שמכרה את ג'ו-הו פארק לבורוסיה דורטמונד, מיינץ מיהרה למצוא מחליף בעמדת המגן השמאלי ורכשה ממץ את גאטאן בוסמן. הצרפתי בן ה-24 חתם לשנתיים.

* שפילד וונסדיי היומרנית קנתה מווטפורד את הקשר ההתקפי פרננדו פורסטיירי. הארגנטינאי-איטלקי עלה לינשופים 2.9 מיליון ליש"ט והוא חתם בהילסבורו עד קיץ 2019.

* אוליבר קירך הוותיק עזב את בורוסיה דורטמונד אחרי שלוש שנים ועבר לפדרבורן מליגת המשנה בגרמניה. קירך בן ה-33 רשם 30 הופעות בכל המסגרות במדי השוורצגלאבן.

* הקשר לזאר מרקוביץ', שנרכש על ידי ליברפול עם תחילת העונה שעברה, ישחק בעונה הבאה בפנרבחצ'ה אליה עבר בהשאלה. מרקוביץ', קשר כשרוני מאוד, כבש שני שערי ליגה ב-19 הופעות בפרמיירליג בעונה שעברה.

* מוסטפה יטבארה, החלוץ בן ה-29 ממאלי שכיכב במדי גנגאן לפני שנתיים, חזר לליגה הצרפתית כשהושאל מטרבזונספור למונפלייה.

קווין דה בראונה שחקנה החדש של מנצ'סטר סיטי. צילום מסך
ברוך הבא. דה בראונה/צילום מסך
קינגסלי קומאן שחקן יובנטוס מעל סטפן דה פריי שחקן לאציו. רויטרס
רכש מסקרן. קינגסלי קומאן/רויטרס

שמועות

* באיטליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה בסך 21.5 מיליון ליש"ט על קשר לאציו פליפה אנדרסון.

* ב'דיילי אקספרס' מדווחים הבוקר כי בנוסף לניימאר, מנצ'סטר יונייטד מנסה לפתות שחקן נוסף מברצלונה, ג'רארד פיקה, לעבור אליה לפני סגירת חלון ההעברות.

* האם החלוץ הברזילאי, אלשנדרה פאטו, ישוב לקדנציה נוספת באירופה? על פי דיווחים בברזיל, חלוץ סאו פאולו בן ה-25 עשוי לחתום בטוטנהאם, רגע לפני סגירתו של חלון ההעברות.

* 'דיילי סטאר': באיירן מינכן תיאבק עם פריס סן ז'רמן על החתמתו של מגן אברטון שיימוס קולמן.

* 'דיילי מייל': ארסנל מתכננת להגיש ללסטר הצעה על החלוץ בן ה-24 ריאד מאחרז.

* עוד מ'דיילי מייל': אינטר קרובה לצרף את פביו בוריני מליברפול תמורת 6 מיליון ליש"ט.

* במקביל, עוד קשר מתקרב ליובנטוס: בצרפת מדווחים כי מריו למינה ממארסיי קיבל הצעה משופרת. הצרפתים דחו את ההצעה הראשונית על סך 11 מיליון יורו.

סרחיו אגוארו (שמאל) מול שיימוס קולמן שחקן אברטון. GettyImages
פפ יבצע מחטף? קולמן, מימין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully