וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס: "אף פעם לא כבשתי גול כזה", בספרד ממתינים לרונאלדו

הקולומביאני סיפק תשובה מוחצת לרפא בניטס, שסיפסל אותו במשחק הקודם. CR7 שוב לא כבש: "היו לו הרבה צ'אנסים". ניימאר במסר מרגיע, ורמאלן: "לא חגגתי כי אני לא יודע איך עושים את זה"

רויטרס

פתיחת העונה החלשה של ריאל מדריד העלתה עוד ועוד תהיות בנוגע למערך ההתקפי של רפא בניטס. אתמול (שבת) הבלאנקוס סוף סוף סיפקו מנת כיבושים ראויה והתפוצצו בדרך ל-0:5 ביתי על בטיס, שהוריד מעט ממפלס הלחץ בבירה. כריסטיאנו רונאלדו שוב לא מצא את הרשת, אך חאמס רודריגס וגארת' בייל תפסו את מקומו עם צמדים מרהיבים. הקולומביאני, שסופסל במשחק בליגה האחרון מול חיחון, סיפק למאמן תשובה הולמת וזכה ממנו למחמאות בסיום.

"אף אחד לא פקפק ביכולות של חאמס, אין שום ויכוח על זה. הוא הצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יחסית בגלל הקופה אמריקה והיה זקוק לתקופת התאקלמות. הוא נותן לקבוצה דברים שאף אחד אחר לא יכול לתת", אמר המאמן. "אני מרוצה מאוד מהיכולת שלנו היום. יש עוד מקום לשיפור, אבל אמרתי לכם שהגולים יבואו במוקדם או במאוחר. כריסטיאנו רונאלדו הגיע להכי הרבה מצבי הבקעה מבין כל השחקנים שלנו. אם הקבוצה תמשיך לייצר עבורו הזדמנויות, השערים שלו יבואו".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזה גול. חאמס/רויטרס

אחרי המשחק, חאמס רודריגס נזכר בשעריו הגדולים בקריירה. "זה בהחלט אחד היפים שכבשתי. אולי רק הגול בוולה במונדיאל משתווה לזה, אף פעם לא כבשתי במספרת כזאת", אמר גיבור הערב של ריאל. "רפא בניטס מקבל פה את ההחלטות, אני צריך להיות מוכן בכל פעם שהוא נותן לי צ'אנס. הדבר הכי חשוב הוא שריאל מדריד חזרה לנצח. רונאלדו? הוא תמיד רוצה לכבוש. בטוח שבמשחק הבא הוא כבר יחגוג".

קרים בנזמה חזר מהפציעה, כבש וסיפק דינמיות להתקפה של ריאל. "אני מאושר, היה משחק נהדר", אמר החלוץ בסיום. "אני כשיר ב-100 אחוז".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:5 את בטיס, 0:1 לברצלונה על מלאגה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
עדיין לא בכושר. רונאלדו/AP

גם ברצלונה אספה אמש שלוש נקודות, עם 0:1 קטן על מלאגה. כמו בשבוע שעבר בבילבאו, בארסה לא קיבלה שער מליאונל מסי. הפעם היא נעזרה בגיבור מפתיע: תומאס ורמאלן המושמץ, שנרכש בקיץ שעבר ובקושי שיחק בשל פציעה. הבלגי פרע שטר ראשון אמש עם שער הניצחון, והפך לשיחת היום בברצלונה.

"אני לא מופתע. כשהחתמנו אותו ידענו בדיוק מה נקבל ממנו, והוא עדיין עוד לא כשיר ב-100 אחוז. הוא עוד יילך וישתפר", אמר לואיס אנריקה בסיום. "שיחקנו טוב מאוד, ידענו בדיוק מה אנחנו עושים בכל שנייה. לזה קוראים יעילות. מאוד אהבתי את הצורה שבה סרג'י רוברטו שיחק. הוא טוב בכל עמדה שאני מציב אותו ומגיע לו קרדיט. ההגנה שלו טובה, תמיד עדיף לא לספוג".

ורמאלן נשמע נרגש: "אני מאושר מהגול הזה. כולם יודעים מה עברתי. ההכנה לעונה הייתה חשובה מאוד, אני אסיר תודה ללואיס אנריקה על הצ'אנס שהוא נתן לי. פיזית אני מרגשי טוב. לא חגגתי כי אני לא רגיל לכבוש שערים, אני לא יודע איך חוגגים".

גם ניימאר חזר מפציעה ושב להרכב. בסיום הוא התייחס בעיקר לחרושת השמועות המקשרות אותו למנצ'סטר יונייטד. "ברצלונה יכולה להיות רגועה. כשאני קורא דברים כאלה שכותבים עליי, אני לא חושב על שום דבר. אני מאושר בברצלונה. הולכת להיות לנו עונה נהדרת. לא בטוח שנוכל לכבוש באותו קצב כמו בעונה שעברה, אבל נלך על כל התארים".

תומאס ורמאלן ברצלונה עם לואיס סוארס. GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. ורמאלן חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully