וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "היה אצלנו שחקן שלא תפקד, טעיתי שלא הוצאתי אותו"

מנג'ר צ'לסי הביע תסכול אחרי ה-2:1 הביתי מול קריסטל פאלאס: "הגיע לנו פנדל והשופט קיפח אותנו". פלגריני על הניצחון מול ווטפורד: "אי אפשר לבקש יותר מזה". רוג'רס: "לא היינו יצרתיים"

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יכול לחייך. פלגריני/GettyImages

המחזור הרביעי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם כמה הפתעות גדולות. ז'וזה מוריניו ספג את הפסד הבית השני שלו בכל הזמנים עם צ'לסי בליגה במשחק הבית ה-100 שלו בליגה עם הבלוז, 2:1 מול קריסטל פאלאס. מנצ'סטר סיטי עשתה את שלה עם 0:2 מול ווטפורד. ארסנל ניצחה 0:1 את ניוקאסל, שנותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. ליברפול הובסה 3:0 בבית מול ווסטהאם, שניצחה באנפילד לראשונה זה 52 שנה.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
מתוסכל. מוריניו/GettyImages

מוריניו אמר לאחר ההפסד: "היה לפאלאס מזל, אבל היא הייתה ראויה לו. היא נתנה הכול ושיחקה טוב. אני חושב שהגיע לקבוצה שלי יותר ממה שהשגנו. אני לא רוצה להגיד שהגיע לנו לנצח, כי זה לא נכון. המאמן עשה טעות גדולה, הגיע לנו פנדל ברור במצב של 0:0 וכמובן שהוא השפיע על המשחק. הייתה עבירה ברורה על קורט זומה, אבל אני מעדיף קודם כל לתת קרדיט לפאלאס".

על העובדה שלקבוצה שלו יש רק ארבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים, אמר הפורטוגלי: "יש לנו שמונה נקודות פחות מהמוליכה ושבע, שש וחמש מהאחרות. בליגה אחרת הייתי אומר שהעניין גמור. בפרמיירליג אני לא אומר דבר כזה כי בעונה שעברה הובלנו בשבע נקודות על המקום השני ובחודש הפסדנו את שבע הנקודות הללו. זו הפרמיירליג ואני חושב שהעניינים הולכים ונהיים קשים יותר מאשר בעבר. המציאות היא שהייתה לנו פתיחה רעה לעונה. ארבע נקודות בארבעה משחקים זו התחלה רעה מאוד".

מוריניו הודה ש"אני מאשים את עצמי. אני לא יכול שהיו לי 11 שחקנים שהופיעו היטב באותה נקודת זמן. שניים או שלושה מהם היו רחוקים מהיכולת הרגילה שלהם. אני מאשים את עצמי שלא ביצעתי שינוי. השארתי את אותו השחקן במשך 90 דקות על המשחק. כשעשיתי את החילוף השלישי הבנתי שאני צריך גם רביעי ואין לי רביעי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
קוטיניו אחרי האדום/רויטרס

ליברפול, כאמור, ספגה הפסד ביתי כואב במיוחד כשנוצחה באנפילד 3:0 על ידי ווסטהאם, שלראשונה זה 52 שנה יצאה מאנפילד עם שלוש נקודות. פיליפה קוטיניו הורחק אצל המייטי רדס, מארק נובל אצל הפטישים. "אני לא יודע על מה קוטיניו הורחק", אמר ברנדן רוג'רס בסיום, "השחקן רץ לו לתוך הרגליים, זו הייתה החלטה קשה מאוד. אני גם לא חושב שההרחקה של נובל הייתה מוצדקת".

רוג'רס המשיך והתייחס לעובדה שקבוצות בית רבות הפסידו: "קבוצות מגיעות לשחק אחרת במשחקי חוץ. הן מגיעות מאורגנות וסוגרות את המרחבים הפנויים. אם אתה לא מצליח להשיג את השער המוקדם, המשחק הופך להיות קשה מאוד וזה משהו שנראה לאורך כל העונה. לרוע המזל, ספגנו שער מוקדם שנתן לווסטהאם ביטחון ומוטיבציה.

"אני חושב שהשער הראשון היה קריטי. כמובן שווסטהאם, כמו בניצחון שלה מול ארסנל, הגיעה כדי לשחק הגנתי, לחסום, לחסום, לחסום ולהקשות עלינו. לכן היה מאכזב מאוד לספוג שער כל כך מוקדם. אז עשינו טעות שהובילה לשער השני, וזה יכול לקרות בכדורגל, פתאום היינו בפיגור 2:0. לא הייתה לנו מספיק יצירתיות".

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
קיבל מחמאות מפלגריני. סטרלינג/GettyImages

בסיטי התייחסו להחתמה הצפויה של קווין דה בראונה, שעבר היום בדיקות רפואיות וצפוי להשלים את העברתו מוולפסבורג. "נראה ברגע שהעסקה תאושר", אמר חברו של דה בראונה לנבחרת בלגיה וינסנט קומפני, "יהיה לנו שחקן מסוכן נוסף, שיכול לכבוש שערים וממש יעיל. הולכת להיות ליגה ארוכה עם הרבה משחקים והסגל לא יכול אף פעם להיות גדול מדי".

קומפני התייחס ל-0:2 על ווטפורד ואמר: "אני שחקן הגנה ושחקן הגנה בלב, לכן העובדה שלא ספגנו עד עכשיו היא חשובה עבורי לפחות כמו כיבוש של הרבה שערים. מצד שני, הדבר הכי חשוב הוא לנצח, ואנחנו ממשיכים לעשות את זה. אבל זו עונה ארוכה מאוד וזה לא אומר כלום עדיין".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני החמיא לראחים סטרלינג, שכבש את שער הבכורה שלו: "ראחים שיחק מצוין בכל המשחקים. כמובן שהוא רוצה לכבוש והיה חשוב לו לכבוש. הייתה לו הזדמנות טובה במחצית הראשונה, אבל אני חושב שהוא עבד קשה מאוד לאורך כל המשחק. אני משוכנע שהוא יכבוש עוד שערים".

הצ'יליאני התייחס ליכולת המצוינת של הקבוצה שלו, שסופרת כבר 12 נקודות מ-12 אפשריות: "קשה לבקש יותר מזה, יש לנו 12 נקודות, לא ספגנו שערים ואנחנו מבקיעים ומייצרים מצבים רבים. חשוב מאוד שניקח את זה משחק אחרי משחק, להבין שאנחנו רק בתחילת העונה. זו עונה ארוכה והפרמיירליג היא קשה מאוד. תזכרו שבעונה שעברה היינו מרחק שמונה נקודות מתחת לצ'לסי ובינואר כבר היינו צמודים אליה".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל (שמאל). Stu Forster, GettyImages
"זה היה משחק לא קל". אוקסלייד צ'מברליין/GettyImages, Stu Forster

ארסנל שמרה על מאזן חוץ מושלם של שני ניצחונות בשני משחקים עם 0:1 דחוק על עשרה שחקנים של ניוקאסל. ארסן ונגר התייחס בסיום להרחקה של אלכסנדר מיטרוביץ': "לא ראיתי את זה במהלך המשחק, אבל ראיתי את זה עכשיו בטלוויזיה ולצערי זה היה כרטיס אדום. הוא לא הלך על הכדור בכלל. אני חושב שהשופט קיבל את ההחלטה הנכונה, אבל ניוקאסל אולי רצתה למנוע מאיתנו לשחק, ניסו למנוע מאיתנו להניע את הכדור וניסו לעשות את זה מההתחלה. מיטרוביץ' קצת הגזים, אולי זה היה קצת חסר מזל, אני לא יודע, האם הוא ניסה לעשות את זה בכוונה? לא יודע. ניוקאסל רצתה לעשות את המשחק פיזי מההתחלה והיינו צריכים לשמור על העצבים שלנו ולא להפוך ליותר מדי אגרסיביים, אז חשבתי שהיה לנו משחק טוב".

על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "שיחקנו בחוץ עם 11 שחקנים מול 10, והיא שיחקה הגנתי מאוד, הקהל היה מאחורי הקבוצה שלו וזה הפעיל לחץ על השופט. הם התגוננו היטב. הם הראו למה הם לא ספגו נגד מנצ'סטר יונייטד בחוץ ובסופו של דבר אנחנו שמחים עם ה-0:1".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שהוביל לשער העצמי של פאבריסיו קולוצ'יני, אמר: "זה לא משחק קל, ניוקאסל קבוצה טובה מאוד, במיוחד בבית מול הקהל שלה, אז זה מקום קשה לשחק בו. לפעמים קשה יותר לשחק אפילו מול עשרה שחקנים כי אתה צריך לשמור על ריכוז כאילו אתה משחק מול 11 שחקנים. לפעמים זה קשה ואני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully