וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובידיו הובאן: "מכבי תל אביב הטובה בישראל, הכדורגל פה צומח"

הכוכב הרומני של הפועל באר שבע העניק ראיון במולדתו והחמיא ליריבה אותה יפגוש ביום ראשון בערב: "הם עבדו קשה כדי לעשות היסטוריה. בעתיד עוד קבוצות ישראליות ידברו חזק באירופה"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

בוידאו: המפגש האחרון של הובאן עם מכבי תל אביב

קצת יותר מ-24 שעות נותרו עד המפגש הלוהט בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, ואובידיו הובאן מצא זמן להחמיא לאלופה הישראלית. הקשר הרומני התראיין לאתר אינטרנט במולדתו, ודיבר על ההעפלה של הצהובים לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון באזל: "זה היה קצת מפתיע, אבל זה הכדורגל היום. לפעמים הפייבוריטים מפסידים. ראיתי את שני המשחקים, וראיתי בהם קבוצה שממש רוצה לעלות לשלב הבתים. המון עבודה נעשתה כדי לעשות את הדבר ההיסטורי הזה".

הובאן נשאל האם מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בישראל ואמר: "אני חושב שאחרי שהיא העפילה לשלב הבתים, היא הוכיחה שהיא הכי טובה בישראל". לשאלה האם לדעתו קבוצות אחרות בישראל יכולות להגיע לרמה של הצהובים, השיב: "הכדורגל בישראל צומח, ואני חושב שבעתיד קבוצות ישראליות ידברו חזק באירופה. עכשיו קוצרים את הפירות של ההשקעה של השנים האחרונות".

כשנשאל איך היו המשחקים שלו מול מכבי עד כה, ענה: "בשנה שעברה כבשתי מולם שער שוויון. הם ניצחו אותנו בבית ונקמנו בהם. ההפסד הכי כואב היה בגמר הגביע, שעדיין גורם לי לסיוטים. אני מקווה שנוכל לנקום בכישלון ההוא, וההזדמנות הראשונה שלי תהיה כבר ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully