וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל וולפסבורג אישר: "דה בראונה יחתום בסיטי ב-48 השעות הקרובות"

הקשר המבריק כבר המריא למנצ'סטר, כשלדברי קלאוס אלופס "נותרו עוד פרטים קטנים לסגור". התכולים ישלמו עבורו 80-82 מיליון יורו, במה שצפויה להיות ההעברה החמישית הכי יקרה אי פעם

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העסקה הגדולה של הקיץ תהפוך רשמית ב-48 השעות הקרובות. מנהל וולפסבורג קלאוס אלופס אישר היום (שבת) כי קווין דה בראונה טס למנצ'סטר על מנת לחתום בסיטי: "הכל יושלם היום או מחר. נותרו עוד פרטים קטנים לסגור". הקשר המבריק ראה מהיציע את קבוצתו מביסה את שאלקה 0:3 אמש, והיום כבר החל לעשות את דרכו לאנגליה.

על פי הערכות, סיטי תעביר לוולפסבורג 80-82 מיליון יורו, כשדה בראונה צפוי לחתום לשש שנים תמורת משכורת שנתית שעשויה להגיע ל-20 מיליון יורו. אם הסכומים המדווחים אכן נכונים, הרי שמדובר יהיה בשחקן היקר ביותר שנמכר מהבונדסליגה, כשהשיא הקודם היה שייך לרוברטו פירמינו, שנמכר לליברפול תמורת 41 מיליון יורו בקיץ החולף. כמו כן, זו תהיה ההעברה החמישית הכי יקרה בהיסטוריה, אחרי אלה של כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, ניימאר ולואיס סוארס, וכמובן ההעברה היקרה ביותר בתולדות סיטי (הקודמת היתה זו של ראחים סטרלינג - כ-67 מיליון יורו).

דה בראונה (24) גדל במחלקת הנוער של גנק ועבר לצ'לסי ב-2012, אולם לא הצליח להתאקלם בשורות הבלוז, ולאחר תקופות השאלה בגנק ובוורדר ברמן, נמכר בקיץ שעבר לוולפסבורג תמורת 18 מיליון ליש"ט. בעונה שעברה חווה את עונת השיא שלו בקריירה כששבר את שיא הבונדסליגה לבישולים בעונה אחת, עם לא פחות מ-18.

שחקן וולפסבורג, קווין דה בראונה. Martin Rose/Bongarts, GettyImages
כבר בדרך לאנגליה. דה בראונה/GettyImages, Martin Rose/Bongarts

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully