וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "בחצי הראשון שיחקנו בדיוק כמו שאנחנו רוצים לשחק"

29.8.2015 / 8:45

נבחרת ישראל סיימה את משחקי ההכנה ליורובאסקט אחרי איבוד הפרש דו ספרתי נגד קרואטיה. אליהו: "היינו צריכים לדעת לשמור על הפער". אדלשטיין ינפה השבוע ארבעה שחקנים מהסגל

עומרי כספי נבחרת ישראל כדורסל. יוסי ציפקיס
יש אור בקצה המנהרה. כספי/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל רשמה אמש (שישי) את הפסדה השביעי בשמונת משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה, כשנוצחה 86:76 על ידי נבחרת קרואטיה החזקה במשחק השלישי והאחרון בטורניר זאגרב. השחקנים של ארז אדלשטיין הציגו מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל בסיומה הוליכו 34:43, כשדגן יבזורי מפציץ 12 נקודות, אך במחצית השנייה נעצרו אל מול האזורית הקרואטית, שהופיעו ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלהם - בויאן בוגדנוביץ' ודריו שאריץ'. בנבחרת קיבלו את ההפסד ברגשות מעורבים, שכן הפוטנציאל שלא מעט דובר בו החל לצאת אל מעבר לפני השטח, אך מנגד העובדה שספגו 52 נקודות במחצית השנייה וקלעו רק 33 - מדאיגה.

"חצי ראשון מצוין, שיחקנו בדיוק כמו שאנחנו רוצים לשחק", סיכם עומרי כספי שרשם את משחק ההכנה הטוב ביותר שלו עם 23 נקודות, כשהוא קולע יותר ממחצית הנקודות של נבחרת ישראל במחצית השנייה. "בחצי השני הם העלו את רמת האינטנסיביות שלהם, והפתיעו אותנו עם האזורית, הוציאו אותנו מהקצב. טוב שזה משחק הכנה, נוכל ללמוד מזה להמשך. זה הכי חשוב, כל עוד שאנחנו בסימן עלייה ונמצאים ביחד זה טוב. פישר שיחק הרבה דקות, אנחנו צריכים אותו, ודברים יראו בהמשך יותר טוב".

ליאור אליהו, שרשם טורניר טוב, הוסיף: "היינו צריכים לדעת לשמור על ההפרש, לדעת להיות יותר חכמים, כשאתה משחק מול הקבוצה החזקה והקהל המקומי. צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה, זה היה המבחן האחרון שלנו, ומשבוע הבא אליפות אירופה".

הנבחרת תנחת בשעות הצהריים בארץ, ותחזור לאימונים החל ממחר. לארז אדלשטיין צפויים עוד ארבעה ימי אימונים בארץ, כשביום חמישי לפנות בוקר יגיעו שחקני הסגל הסופי לשדה התעופה בדרך לפתיחת אליפות אירופה במונפלייה. עד הטיסה יצטרך אדלשטיין לנפות ארבעה שחקנים מהסגל, כששניים שלא צפויים להיות שם הם רפי מנקו, שלא טס הפעם עם הנבחרת לאליפות אירופה, ועוז בלייזר. השניים הנוספים צפויים לבוא מבין רוברט רות'בארט, אלכס צ'וברביץ', יניב גרין, בר טימור ואפיק ניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully