וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המחווה של רונאלדו, הסערה סביב הציוץ של פודולסקי

CR7 שלח חולצה חתומה למעריץ ששרד את רעש האדמה בנפאל, כוכב גלא חוטף מאוהדי אסטנה, ציוץ ישן של ג'ואי בארטון הרגיז את אוהדי קבוצתו החדשה, וגם: זלאטן גרם לאתר של מאלמו לקרוס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

13:00: מאלמו כבר בטירוף סביב החזרה של זלאטן

הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות זימנה שלל מפגשים פיקנטיים: לואי ואן חאל וממפיס דפאי יפגשו את האקסית איינדהובן, אנחל די מריה יחזור לברנבאו עם פריס סן ז'רמן, אבל הקרב הכי לוהט יהיה דווקא כשהפריזאים יגיעו למאלמו, והכל בגלל אחד - זלאטן איברהימוביץ'. קצין התקשורת של אלופת שבדיה סיפר היום לתקשורת כי בדקות שאחרי ההגרלה, האתר הרשמי של הקבוצה קרס בעקבות כניסה של אלפי שבדים שקיוו לקנות כרטיס ולראות את גיבורם מקרוב. אליל, כבר אמרנו?

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ' חוגג. רויטרס
אליל. זלאטן/רויטרס

12:00: איך בוראט סיבך את לוקאס פודולסקי?

לוקאס פודולסקי נודע לאורך השנים כבחור עם חוש הומור די מפותח, אבל יכול להיות שהפעם הוא עבר את הגבול. מיד אחרי שקבוצתו גלאטסראיי הוגרלה עם אסטנה הקזחית, הגרמני פרסם ברשת תמונה של בוראט וכתב בלגלוג "לא יכול לחכות". בשעות שאחרי הציוץ הקזחים זעמו, הקניטו וקיללו אותו ברשתות החברתיות, ועל פי 'דיילי מירור' הבריטי, "זה עוד עשוי להפוך לתקרית דיפלומטית". לא נעים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

10:35: היכולות המפתיעות של הצלם

10:20: כשאנס קאנטר הופך לגמד

אנס קאנטר פגש את בן ארצו, סולטן קוסן, שהוכר על ידי ספר השיאים של הגינס בתור האדם בגבוה בעולם (2.36 מטר). ככה הוא נראה לידו

10:00: הציוץ שהתנקם בג'ואי בארטון

ג'ואי בארטון והתבטאויותיו הקיצוניות בטוויטר כבר הפכו לשם דבר, אבל גם לפה גדול יש מחיר לפעמים. זמן קצר אחרי שחתם בברנלי, אוהדי הקבוצה נזכרו בציוץ הבא שלו מהעונה שעברה: "יכול להיות שאחנו קבוצה זבל. יכול להיות שאנחנו אוברייטד. אבל לפחות אנחנו לא צריכים לגור במקום כמו ברנלי!".

כך אוהדי ברנלי קיבלו את בארטון במפגש הקודם

09:50: ג'ון סטונס מעורר סערה בקרב אוהדי אברטון

ג'ון סטונס אמור לעבור בקרוב מאוד לצ'לסי, ואוהדי אברטון, קבוצתו הנוכחית, לא מתכוונים לסלוח לו כל כך מהר. ב'סאן' מדווח הבוקר כי הבלם הצעיר נאלץ "לברוח מביתו" בעקבות איומים מצד קומץ אוהדים שביקשו לפגוע בו.

שחקן אברטון, ג'ון סטונס. GettyImages
בבריחה. סטונס/GettyImages

09:45: הראפר שייבחן בקבוצה מהדי-ליג

הראפר Lil B החליט להתחיל קריירה שנייה בתור כדורסלן. בימים אלה הוא מתאמן עם דלאוור מליגת הפיתוח של ה-NBA, ומנסה להרשים את מאמנה כדי אולי, רק אולי, להשיג את החוזה המיוחל.

Lil B. Isaac Brekken, GettyImages
בקרוב ב-NBA?/GettyImages, Isaac Brekken

09:30: המחווה של רונאלדו לניצול רעש האדמה בנפאל

ממש לא מזמן כריסטיאנו רולנאוד נבחר לספורטאי שתורם הכי הרבה כסף לצדקה. השבוע הוא הספיק לעשות מחווה נוספת שאולי תשנה במשהו את תדמיתו הציבורית: CR7 שמע במקרה על סיפורו של ג'טין שרסטה, ילד נפאלי בן 12 שניצל מרעש האדמה שהיכה במדינה, ומעריץ את הכוכב הפורטוגלי זמן רב. זה נגמר בחולצה מקורית עם חתימתו של רונאלדו, ובשבעה מיליון יורו - לא פחות ולא יותר - שנתרמו מכיסו למען שיקום המדינה.

ילד נפאלי עם חולצה חתומה של כריסטיאנו רונאלדו. מטוויטר, צילום מסך
הילד הנפאלי משוויץ בחולצה החתומה/צילום מסך, מטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully