וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "הכי חשוב שאנחנו מתחילים להראות יותר טוב כקבוצה"

28.8.2015 / 9:38

קפטן נבחרת ישראל מאושר מהניצחון הראשון במשחקי ההכנה על אסטוניה: "אנחנו נמצאים בקו של עלייה". הערב (22:00, ספורט 5+) תפגוש הנבחרת את קרואטיה ללא בויאן בוגדנוביץ' הפצוע

פורוורד נבחרת ישראל עומרי כספי (שמאל). מריאן סוסיץ',
בקו עלייה. כספי/מריאן סוסיץ'

אחרי שישה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה, הצליחה נבחרת ישראל לרשום אמש (חמישי) ניצחון ראשון כשהביסה 56:74 את נבחרת אסטוניה בטורניר ההכנה בזאגרב. בנבחרת היו בעיקר מרוצים מהיכולת ההגנתית, כשעצרו את האסטונים על 29 נקודות במחצית הראשונה ו-27 במחצית השנייה, ומהיכולת ההתקפית של גל מקל (16 נקודות), ליאור אליהו (14 נקודות) ועומרי כספי (13 נקודות). המאמן ארז אדלשטיין קיצר את הרוטציה בצורה משמעותית, כשמלבד שחקני החמישייה - מקל, לימונד, כספי, אליהו ופישר, שותפו רק שלושה שחקנים בדקות משמעותיות - שון דאוסון, אלישי כדיר ויוגב אוחיון.

בסביבת הנבחרת שמחו אתמול בבוקר עם חתימתו של גל מקל בכוכב האדום בלגרד, מה שלטענת חלק מהאנשים יגרום לו להתרכז אך ורק באליפות אירופה. "ניצחון טוב, הכי חשוב שאנחנו מתחילים להראות יותר טוב כקבוצה, ואנחנו נמצאים בקו של עלייה", אמר הקפטן עומרי כספי, "היו לנו אופציות לעשות חילופים, לכפות אחד על השני, והכי חשוב שזה היה נראה טוב".

הערב תפגוש ישראל את נבחרת קרואטיה (22:00, ספורט 5+), במשחק שניצחוןן ב-10 הפרש עשוי לתת לשחקנים של אדלשטיין את הזכייה בטורניר ההכנה. הקרואטים איבדו בניצחון אמש על בוסניה את בויאן בוגדנוביץ', שחקנה של פיניקס סאנס בעונה שעברה, שנפצע ולא ידוע מתי יוכל לחזור לשחק. עם זאת, סגל קרואטיה, שתארח באולם בזאגרב את הבית המוקדם שלה באליפות אירופה, נחשב לאחד הטובים ביבשת. אנטה טומיץ' הענק משתף פעולה עם מריו הזוניה שנבחר חמישי בדראפט האחרון על ידי אורלנדו, קרונוסלב סימון הקלע הפנטסטי, דריו סאריץ' הנהדר ודמיאן רודז' ממינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully