וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו: "ג'ורדי אמר לי ש-99 אחוזים שלא אמשיך במכבי תל אביב"

28.8.2015 / 17:20

השוער הוותיק בדרך החוצה ממכבי תל אביב. לאחר הפרסומים על הגעתו הצפויה של פרדראג ראיקוביץ', אמר הספרדי: "לא יודע למה החליטו לעשות את זה. רוצה שהאוהדים יידעו שלא אני ביקשתי לעזוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שוער מכבי תל אביב, חואן פאבלו קולינאס, מתחיל כנראה להשלים עם העובדה שחלומו הגדול - לשחק בליגת האלופות - נגדע. היום (שישי) בתום אימון הצהריים, נסע השוער עם משפחתו למרכז הקניות "איקאה", ושם פגש כמה אוהדים של מכבי תל אביב אשר פנו אליו והתעניינו בעתידו במועדון.

השוער הספרדי הפתיע אותם ואמר: "ג'ורדי קרויף צלצל אליי ואמר לי '99 אחוז שאתה לא ממשיך במכבי תל אביב. הוא לא אמר 100 אחוז כי הם כנראה עדיין לא היו סגורים על השוער החדש, אבל זו הייתה ההודעה המפתיעה של ג'ורדי. אני לא יודע למה הם החליטו לעשות את זה. אני רק רוצה שאוהדי מכבי תל אביב יידעו שלא אני ביקשתי לעזוב ושמאוד רציתי להישאר בקבוצה".

על רקע הפרסומים השונים, בנוגע לפרדראג ראיקוביץ' ולמשא ומתן עם מגן שמאלי זר, שחקני האלופה שפופים. הבוקר הגיעו השחקנים לאימון אחרי שאתמול זכו ליום מנוחה וההתעסקות של כולם היא בתכנית המקצועית שמכינים ראשי הקבוצה.

אחד השחקנים אמר בדרך לאימון: "ברור שיש את השחקנים הבטוחים והם רגועים, אבל לאור כל הידיעות והפרסומים יש כאן רבע קבוצה שפתאום נמצאת באי ודאות. שני השוערים, קרלוס, בן בסט שהביאו לו חלוץ זר על הראש, בדש וגם המגנים השמאליים בן הרוש וגולדברג. כולם פתאום מחכים לסוף החודש לסיום המועד בו ניתן לרשום שחקנים לליגת האלופות. ההלם הגדול הוא לגבי חואן פאבלו. האיש הזה בכה מאושר כמו ילד אחרי ההעפלה. איך ג'ורדי יכול לעשות לו את זה?".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המום. חואן פאבלו/ברני ארדוב

לשחקנים היה אתמול פרק זמן קצר מאוד בו התעסקו בתוצאות ההגרלה אבל מיד עבר העניין לשחקני הרכש שמתכנן ג'ורדי קרויף להביא. "זה מדהים איך הכל התהפך", אמר אמש אחד השחקנים. "כאילו שההעפלה לליגת האלופות נתנה את האות לשינוי הגדול וכולם רוצים לדעת מה יהיה".

לצד המגעים על צירופו של חן דילמוני, נמשכות הבדיקות לגבי האפשרות לצרף מגן שמאלי זר. מספר מועמדים הוצעו לקרויף. בכל מקרה, יש לציין כי אם אכן השוער הסרבי יצורף וגם מגן שמאלי זר יוחתם, הרי שמכבי תל אביב תהיה חייבת לשחרר שני זרים. אחד מהם יהיה חואן פאבלו והשני ייבחר מבין קרלוס גרסיה או ניקולה מיטרוביץ'. בקרב שחקני מכבי תל אביב עדיין לא מצליחים להאמין שחואן פאבלו או גרסיה יקבלו הודעה מקרויף כי הם משוחררים מהקבוצה.

הגרלת הבתים בצ'מפיונס שסידרה מפגשים מול צ'לסי, פורטו ודינמו קייב התקבלה בשוויון נפש מסוים. קבוצת הוואטסאפ של השחקנים הפעילה בדרך כלל היתה די רגועה. אחד השחקנים הסביר: "למעט ברצלונה וריאל מדריד כל היתר הן קבוצות מסדר גודל שקבוצות ישראליות כבר נפגשו איתן. ברור שצ'לסי היא משהו גדול אבל יש כאן שחקנים שכבר די מתורגלים לפגוש בנבחרת שחקנים גדולים מאוד".

על רקע כל השמועות סביב סגל הקבוצה יחל הבוקר סלאבישה יוקאנוביץ בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע. "כרגע הראש לא נמצא עדיין במשחק נגד באר שבע", אמר אחד השחקנים. "ההגרלה, שמות השחקנים שעשויים לשלם את המחיר, ההישג הגדול מול באזל. יהיה לנו אתגר עצום לנצח את באר שבע במצב הזה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם השוער בן ה-19 פרדראג ראיקוביץ'

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב (שמאל) עם טל בן חיים. ברני ארדוב
"רבע קבוצה בחוסר וודאות". קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully