וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "הרגשנו שאנחנו צריכים לשבור את תקרת הזכוכית הזאת"

אחרי שישה הפסדים רצופים, גארד הנבחרת מרוצה מהיכולת בניצחון על אסטוניה בטורניר ההכנה: "מרגיש שאנחנו בקו שיפור". אדלשטיין: "מקווה שזה מראה קו התקדמות לגבי כושר אישי של שחקנים"

גארד נבחרת ישראל גל מקל. קובי אליהו
הפעם זה לא התפקשש. מקל/קובי אליהו

הלחץ השתחרר מעט בנבחרת ישראל. ארז אדלשטיין ושחקניו הביסו הערב (חמישי) את אסטוניה 56:74 במסגרת משחקה השני בטורניר ההכנה שבקרואטיה לקראת היורובאסקט. אחרי שישה הפסדים רצופים במשחקי אימון, הנבחרת סוף סוף ניצחה. גל מקל הוביל את ישראל עם 16 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 14 ועומרי כספי סיים עם 13. ביום שישי תחתום ישראל את משחקיה בטורניר במפגש עם המארחת קרואטיה וזה יהיה משחק האימון האחרון שלה לפני הטורניר שיחל בצרפת ב-5 בספטמבר במשחק נגד רוסיה.

"עוד משחק הכנה לאליפות, אני מקווה שזה מראה קו התקדמות לגבי כושר אישי של שחקנים, הבנת ההגנה, אבל שוב חושף ליקויים שזה המטרה של משחקי אימון", אמר ארז אדלשטיין. "ליקויים כמו עליית הגל השני למשחק, משחק הפנים שלנו, וההשפעה של איבודי כדור על המשחק שלנו. מחר מחכה לנו מבחן קשה מול מגרש מלא נגד קרואטיה שהיא אחת הטובות וקדימה לאליפות".

גל מקל אמר לאחר הניצחון: "הרגשנו שאנחנו צריכים לשבור את תקרת הזכוכית הזאת, היינו קרובים כמה פעמים עד עכשיו בהכנה. חוץ מהמשחקים נגד סרביה היינו בכל משחק ביתרון 10 או יותר, וזה התפקשש לנו. חשוב לבנות ביטחון, הניצחון הזה לא אומר כלום, אני מרגיש שאנחנו בקו שיפור כבר תקופה מסוימת. צריך לעשות מחר משחק טוב נגד קרואטיה, שהיא נבחרת מאוד חזקה ולבוא עם ביטחון לאליפות. באליפות אין שום משמעות לתוצאות שעשינו בהכנה, אלא רק לקו העלייה וכמה אנחנו מרגישים מוכנים ובאים בביטחון, וצריך לסיים מחר כמו שצריך את המבחן האחרון לקראת האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully