וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיירי אירווינג עלול להיעדר מהמגרשים עד ינואר 2016

בארצות הברית טוענים שהרכז של דיוויד בלאט שנותח ברגלו לפני כחודשיים לא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. במועדון עשויים לנקוט בגישה זהירה ולתת לו להחלים בצורה מלאה, ורק אז לשוב לפרקט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במהלך הפלייאוף אשתקד חווה קיירי אירווינג שלל בעיות רפואיות שגרמו לו להחמיץ מספר משחקים, והגבילו אותו במשחקים רבים אחרים בהם כן נטל חלק. כעת מפרסמים בארצות הברית שהרכז של קליבלנד עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בפיכת הברך השמאלית שלו, אותה ספג במשחק מספר 1 של סדרת הגמר, ותקופת ההחלמה שלו צפויה להיות הדרגתית.

על פי דיווח באתר Cleveland.com, תהליך ההחלמה עובר בצורה די חלקה, אך הסיכויים שאירווינג יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה מול שיקגו ב-27 באוקטובר נמוכים למדי. הגדיל והעריך אחד המקורות שתרמו לכתבה כי הרכז עלול להיעדר עד ינואר 2016, לא פחות. "אני לא מוכן לנקוב בתאריכים", אמר אירווינג ביולי כשהתבקש לשער מתי ישוב לפרקט. "אני פשוט ממשיך במסע שלי ומנסה להשתפר כל יום ולרפא את הרגל שלי".

האולסטאר עבר ניתוח בתחילת יוני, ותחילה העריכו כי תקופת ההחלמה תיארך 3-4 חודשים. בארצות הברית מעריכים כי קליבלנד תעדיף להיות זהירה, ולא להאיץ את שובו לפרקט בפתיחת העונה. על כן, ייתכן כי הרכז הפותח במשחקים הראשונים יהיה מו וויליאמס, ששב לקדנציה שנייה במועדון, כשגם מתיו דלבדובה עשוי לקבל את הקרדיט מדיוויד בלאט.

גארד קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. GettyImages
רק בריאות. אירווינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully