וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב הפתוחה: סלע פותח מול קואבס, גלושקו הודחה במוקדמות

גם המדורגת 158 בעולם לא תיכנס להגרלה הראשית לאחר שנכנעה לאוסטפנקו. הישראלי היחיד בהגרלה יפגוש את האורוגוואי (40 בעולם). מארי מול קיריוס, נדאל ודג'וקוביץ' ייפגשו ברבע הגמר?

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ניר קידר
הולכת הביתה. גלושקו/ניר קידר

לאחר הדחתם של אמיר ויינטרוב ושחר פאר, סיימה הערב (חמישי) גם יוליה גלושקו את דרכה במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה. הישראלית דווקא פתחה טוב מול ילנה אוסטפנקו (114 בעולם) כשניצחה 2:6 את המערכה הראשונה, אך קפאה לגמרי, הובסה 6:0 בסט השני ולא עמדה בלחץ במערכה השלישית והמכרעת, אותה הפסידה 6:4.

הישראלי היחיד בטורניר יהיה דודי סלע, שהוגרל היום לסיבוב הראשון מול פאבלו קואבס האורגוואי בן ה-29, המדורג 40 בעולם, שהגיע לסיבוב השלישי בטורניר הרולאן גארוס האחרון. השניים נפגשו עד היום פעם אחת בלבד, בטורניר נוטינגהאם לפני מספר חודשים, אז ניצח קואבס 4:6, 5:7.

נובאק דג'וקוביץ', שיפתח את דרכו מול ז'ואאו סוזה הברזילאי, עשוי לפגוש ברבע הגמר את רפאל נדאל, שמדורג שמיני ויתחיל נגד בורנה צ'וריץ'. המדורג שני רוג'ר פדרר יפגוש את לאונרדו מאייר, בעוד אחד המפגשים המרתקים בסיבוב הראשון יהיה זה של אנדי מארי וניק קיריוס המבטיח.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס שמחפשת להפוך לאישה הראשונה מאז סטפי גראף שזוכה בכל הגרנד סלאמים בשנה אחת עשויה לפגוש את מריה שראפובה בחצי הגמר בפעם השנייה ברציפות, אם השתיים יגיעו עד 4 האחרונות. בסיבוב השלישי עשויה לפגוש סרינה את סלואן סטיבנס, שהדיחה אותה מאוסטרליה ב-2013, ולאחר מכן את מדיסון קיז המבטיחה. המדורגת ראשונה תפתח את דרכה מול ויטליה דיאצ'נקו הרוסייה.

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
יהיה מעורב במפגש המסקרן של הסיבוב הראשון. מארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully