וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "החדות שלי חזרה, 200 מ' זו הריצה האהובה עלי"

הפנומן הג'מייקני חגג את מדליית הזהב ה-12 שלו והתייחס גם לתקרית הסגוויי: "השמועה היא שגטלין שילם לו". האמריקאי הגיב: "אני רוצה את הכסף שלי בחזרה, הנהג לא השלים את המשימה"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני אחרי שניצח בגמר ה-200 מטר באליפות העולם. AP
הגדול מכולם. בולט/AP

יוסאין בולט הוכיח היום (חמישי) בפעם המי יודע כמה גדול הוא, כשזכה במדליית זהב גם בריצה ל-200 מטר במסגרת אליפות העולם באתלטיקה בבייג'ינג. הפנומן הג'מייקני עצר את השעון על 19.55 שניות, חגג מדליית זהב עשירית באליפויות העולם, ומספר ימים אחרי הריצה ל-100 מטר, ריסק פעם נוספת לג'סטין גטלין את החלום.

"הניצחון ב-100 מטר נתן לי דחיפה, אין ספק", אמר בולט בסיום. "אמרתי לכם עוד לפני פתיחת האליפות שהדבר היחיד שמדאיג אותי זה שלא התחריתי הרבה השנה. אבל המוקדמות מאוד עזרו לי, וככל שרצתי יותר, כך הרגשתי טוב יותר. אחרי חצי הגמר אמש הרגשתי מצוין. הרגשתי שהחדות שלי חוזרת, והיה לי המון ביטחון. זו הריצה האהובה עלי".

"אני שמח שזכיתי במדליית הזהב העשירית שלי, בעיקר אחרי שהרבה אנשים אמרו שאפסיד", הוסיף הג'מייקני. "כל עוד למאמן שלי יש ביטחון בי, גם לי יש ביטחון. לא היה לי ספק שאנצח, אני מספר 1".

האירוע המוזר של הריצה התרחש בסיומה, כשצלם רכוב על סגוויי נתקע בבולט, והשניים נפלו. הג'מייקני לקח את כל הסיפור בקלות, ואמר: "הוא ניסה לחסל אותי. השמועה שאני מנסה להריץ היא שג'סטין גטלין שילם לו". גטלין עצמו השתתף בהצלה: "אני רוצה את הכסף שלי בחזרה, הוא לא השלים את העבודה".

על הריצה עצמה אמר גטלין: "אני עייף, לרוץ שלוש פעמים 100 מטר ושלוש פעמים 200 מטר זה מעייף. אני האצן הזקן ביותר בתחרות ועדיין רץ, ורץ די טוב. נתתי כל מה שהיה לי".

עוד באותו נושא

אליפות העולם באתלטיקה: יוסאין בולט זכה בזהב ב-200 מטר

לכתבה המלאה
רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully