וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה מחפשת שני זרים חדשים. סטויצ'ב שוחרר, בדש מבוקש

27.8.2015 / 16:39

הבלם הבולגרי שכבר סיכם את תנאיו במועדון, הגיע עם עודף משקל ושוחרר. טרייד עשוי להתבצע עם הפועל תל אביב, חיים סילבס רוצה זרים שיחזקו את החלק הקדמי בעקבות עזיבת אליס בקאי

one

הבלם הבולגרי בוריסלב סטויצ'ב, שכבר סיכם את תנאיו בהפועל רעננה והגיע לישראל לבדיקות רפואיות על מנת לחתום, שוחרר בסופו של דבר ולא יצורף לקבוצה. סטויצ'ב הגיע עם עודף משקל וסירב להישאר למספר ימי התרשמות. ברעננה החליטו שלא לקחת סיכון וביטלו את הסיכום עמו והוא עזב את ישראל. כזכור, גם הקשר האלבני אליס בקאי ביקש להתיר את חוזהו, בשל סיבות אישיות ולבקשת בת זוגו, ועזב את הקבוצה.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול שחקן ברואה, בוריסלב סטויצ'ב. ברני ארדוב
לא חתם. בוריסלב סטויצ'ב/ברני ארדוב

כעת מחפשים ברעננה שני זרים חדשים, בעיקר לחלק הקדמי: חלוץ מטרה, שחקני קו וגם קשר מתחת לחלוץ. המאמן חיים סילבס צפוי לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים עד סיום מועד חלון ההעברות, כאשר אחד החלוצים הישראלים המבוקשים הוא ברק בדש ממכבי תל אביב. ביממה האחרונה עלתה אופציה לטרייד בין רעננה ומכבי תל אביב, במסגרתו יעבור השוער דניאל ליפשיץ למכבי תל אביב ובדש יעשה את הדרך ההפוכה.

בחלק ההגנתי, צפוי סילבס, לתת הזדמנות לבלם דודי תירם, שהגיע ממכבי נתניה, כאשר גם הבלם איציק כהן נמצא על הכוונת. אם יוחלט לצרף בלם זר, ינסו שוב את הבלם הגנאי קאסים אדאמס, שחקנה של מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully