וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבל הזדמנות שנייה: אייל גולסה הוחזר לסגל של פאוק סלוניקי

לאחר שחרורו של הדוויחס מאדורו ובשל העובדה שלא נמצאה הצעה מתאימה מקבוצה אחרת, המאמן החליט שגולסה, שכבר שוחרר ונשלח להתאמן עם המילואים, ישוב לקבוצה הבכירה

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
פניית פרסה. גולסה/GettyImages

כחודש לאחר שקיבל הודעה כי הוא לא בתכניות ועליו למצוא קבוצה חדשה, הוחזר אמש (רביעי) אייל גולסה לסגל של פאוק סלוניקי. הקשר הישראלי בן ה-23 התאמן עם קבוצת המילואים של המועדון בזמן שהמתין להצעה שתאפשר מעבר שירצה גם אותו וגם את היוונים. הצעה כזו לא הגיעה והמאמן איגור טודור החליט לצרפו בחזרה לאימונים עם הקבוצה הבוגרת.

ההחלטה התקבלה בעקבות שחרורו של הקשר ההולנדי הדוויחס מאדורו, שחזר לארצו וחתם בכרונינגן. פאוק מחפשת קשר נוסף, אבל בינתיים הורה המאמן להחזיר את גולסה לסגל והוא צפוי להתאמן עם הקבוצה כאשר זו תשוב מדנמרק. בעונה שעברה שותף גולסה ב-24 משחקי ליגה ובשישה נוספים בליגה האירופית, אך לא תרם שערים או בישולים. ב-23 ביולי, יומיים לפני הודעת השחרור, עוד נכלל גולסה בסגל הקבוצה כשישב על הספסל ב-0:6 הביתי על לוקומטיבה זאגרב במוקדמות הליגה האירופית.

פאוק תפגוש הערב בדנמרק את ברונדבי בגומלין פלייאוף הליגה האירופית, אחרי שהביסה אותה 0:5 במשחק הראשון ביוון והבטיחה כמעט בוודאות מקום בשלב הבתים של המפעל, זו השנה השלישית ברציפות. את הליגה פתחה הקבוצה עם 0:0 ביתי מול קסאנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully