וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן הודיע על פרישה מנבחרת ישראל: "רוצה להתמקד במכבי תל אביב"

אחרי ההופעות הטובות במוקדמות ליגת האלופות, הקשר בן ה-32 הודיע על סיום דרכו בנבחרת הלאומית: "תמיד אשאר אוהד". אלברמן רשם 36 הופעות וכבש שער במשחק ידידות מול בלארוס. גוטמן: "כן ירבו שחקנים כמוהו"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קשר מכבי תל אביב, גל אלברמן בן ה-32, הודיע הבוקר (חמישי) על פרישה מנבחרת ישראל לאחר ששוחח עם המאמן הלאומי אלי גוטמן. אלברמן שוחח עם גוטמן בטלפון, והודיע לו כי ברצונו להתמקד במכבי תל אביב.

"תמיד אשאר אוהד של נבחרת ישראל", אמר אלברמן לאתר הרשמי של הצהובים. "בחרתי להקדיש את הפרק הנוכחי בקריירת המשחק שלי למכבי תל אביב ולפנות את הבמה בנבחרת לטובת הדור הצעיר יותר. זו החלטה שהתקבלה אצלי כבר לפני זמן מה, אך מכיוון שלא הייתה לי הזדמנות לשוחח עם מאמן הנבחרת, היא נשמרה רק אצלי. בשיחה שקיימתי הבוקר עם אלי גוטמן, הודעתי לו על ההחלטה שמסכמת מבחינתי 13 שנים בהן עמדתי לרשות נבחרת ישראל. אמנם מדובר בהחלטה לא קלה, במיוחד לאור הזמנים היפים שהיו לי במדים הלאומיים, אך עם זאת אני שלם איתה לגמרי".

"גל שוחח איתי הבוקר והודיע לי שמזה זמן מה הוא החליט על פרישה מנבחרת ישראל ולפנות את הבמה לדור הצעיר", אמר גוטמן. "קיבלתי את רצונו והחלטתו. נהניתי לשוחח איתו. כן ירבו שחקנים כמו גל אלברמן בכדורגל הישראלי".

אלברמן ערך את הופעת הבכורה שלו בנובמבר 2002 ב-2:3 על מקדוניה במשחק ידידות תחת הדרכתו של אברהם גרנט. את הופעתו האחרונה בנבחרת ערך בספטמבר 2013, בהפסד 3:1 לרוסיה במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. בסך הכול לאלברמן 36 הופעות במדי נבחרת ישראל במסגרתה כבש שער בודד ב-1:2 על בלארוס.

שוער הנבחרת, אריאל הרוש, סובל מפציעה בגב ולאחר שיחה עם רופא הנבחרת, ד"ר רוסנובסקי, הוחלט כי לא יוכל לעמוד לרשות הכחולים-לבנים במשחקים הקרובים בספטמבר.

שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן מול שחקן באזל בריל אמבולו. קובי אליהו
יתרכז במכבי תל אביב. גל אלברמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully