וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגרלה מתקרבת: ברצלונה פייבוריטית לזכייה, זהבי ישבור את הנאחס?

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות תתקיים במונאקו (18:45, ספורט 5 ו-HD) ולאחר שתמונת העולות הושלמה, סכנויות ההימורים התעדכנו: מי נותן למכבי תל אביב צ'אנס גדול יותר ומה ינסה לעשות ערן זהבי בניגוד לקודמיו? מסי זכה בשער העונה החולפת

ברני ארדוב

אירופה דרוכה ומוכנה לקראת הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, שתיערך הערב (חמישי, 18:45, ספורט 5 ו-HD) במונאקו. במרכז ההגרלה יעמדו אנשי אלופת אירופה ברצלונה, בעבר ובהווה, כאשר לואיס סוארס וליאונל מסי מתמודדים מול כריסטיאנו רונאלדו על תואר שחקן השנה באירופה שיחולק הערב.

ליאונל מסי זכה גם בתואר שער העונה החולפת בליגת האלופות והשוער מארק אנדרה טר שטגן שזכה ב"הצלת העונה". הקפטן החדש אנדרס אינייסטה יחזיר בשם הקבוצה את הגביע עם האוזניים, בתקווה לקבל אותו שוב בתום העונה הנוכחית. בעיתוני ברצלונה כבר מתרגשים והכותרת ב"ספורט" הקטאלני הכריזה על "אתגר היסטורי", במסגרתו הקבוצה תנסה להפוך לראשונה אי פעם ששומרת על תואר אלופת אירופה. אם כל זה לא מספיק, הרי שגיבורי הזכיות הקודמות, אנדוני סוביסארטה (1992), ג'וליאנו בלטי (2006), קרלס פויול (2009) ואריק אבידל (2011) יהיו אלה שיוציאו את הפתקים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) עם לואיס סוארס. GettyImages
שניים מהמועמדים לשחקן השנה באירופה. סוארס ומסי/GettyImages

בינתיים, אחרי שתמונת 32 העולות הושלמה, סכנויות ההימורים ברחבי העולם מעדכנות את יחסי הסיכויים שלהם לגבי הזוכה האפשרית ומלך השערים. ב"סקיי בט", ברצלונה ראשונה עם יחס של 4 ל-11 ואחריה באיירן מינכן עם 2 ל-9 וריאל מדריד עם 1 ל-5. בהמשך, צ'לסי (1 ל-10), מנצ'סטר סיטי (1 ל-11), פריס סן ז'רמן (1 ל-14), מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ויובנטוס (1 ל-20) וסוגרת את העשירייה אתלטיקו מדריד (1 ל-22). מכבי תל אביב? היא זוכה ליחס של 1 ל-1000, כמו דינמו זאגרב, גנט ומאלמו. היחידה שזוכה ליחס נמוך יותר היא אסטנה הקזחית, 1 ל-2000.

בסוכנות "וויליאם היל" מאמינים קצת יותר באלופת ישראל ונתנו לה יחס זכייה של 1 ל-500, כמו לכל הקבוצות שמדורגות אחרונות יחד איתה: אסטנה, באטה בוריסוב, גנט ומאלמו. גם בוויליאם היל ברצלונה ראשונה (1 ל-3), באיירן שנייה (2 ל-9) וריאל שלישית (1 ל-5). ב"פאדי פאוור" אגב, אפילו לא טרחו להכניס את מכבי תל אביב וארבע הקבוצות הקטנות האחרות לרשימת ההימורים.

מי יהיה מלך השערים? סוכנות "10Bet" מציעה הימורים, כאשר כריסטיאנו רונאלדו ראשון עם 10 ל-33 וליאו מסי שני עם 1 ל-4. בהמשך, לואיס סוארס וניימאר (4 ל-33) ורוברט לבנדובסקי (1 ל-14). ערן זהבי אם תהיתם, לא נמצא ברשימת האפשרויות הכוללת קרוב ל-60 שמות, כולל מרטין אודגארד.

האם חוסר האמונה הזה בכוכב מכבי תל אביב מוצדק? הנה מה שעשו מלכי השערים של המוקדמות במהדורות האחרונות של ליגת האלופות אם וכאשר הם הגיעו למפעל עצמו באותה עונה:

2015-16: ערן זהבי - במוקדמות, 7 שערים. בצ'מפיונס - ?

2014-15: דויד לפאטה (ספרטה פראג) - במוקדמות, 8 שערים. בצ'מפיונס - לא עלו

2013-14: רומן שירוקוב (זניט סנט פטרסבורג) ומריאן צ'יסובסקי (ויקטוריה פלזן) - במוקדמות, 5 שערים כל אחד. בצ'מפיונס - 0 שערים

2012-13: אאורליאן ג'ואקים (דודלאנג') - במוקדמות, 7 שערים. בצ'מפיונס - לא עלו

2011-12: מארק באקוש (ויקטוריה פלזן) - במוקדמות, 6 שערים. בצ'מפיונס - 2 שערים

2010-11: קלאו (פרטיזן בלגרד) - במוקדמות - 8 שערים. בצ'מפיונס - 2 שערים

* בשלוש העונות האחרונות, אף אחד ממלכי השערים של המוקדמות לא כבש בצ'מפיונס. זהבי ישנה את זה?

עוד באותו נושא

חי בסרט: דיאן ראדוניץ', חלוץ הרכש המפתיע של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully