וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריטגול בנימין ננעל במשחק ראווה בכיכובו של עידן טל

שחקן נבחרת ישראל לשעבר העביר סדנת כדורגל לילדי בנימין: "שמחתי להיות חלק מאירוע כדורגל חגיגי וחוויתי שמחזק בקרב בני הנוער והילדים את החשיבות של הספורט ככלל ושל הכדורגל בפרט"

עידן טל בסדנת כדורגל בסטריטגול בנימין. מחלקת הספורט בנימין,
"התשוקה של הילדים מחממת את הלב". עידן טל/מחלקת הספורט בנימין

סטריטגול בנימין הראשון ננעל במשחק ראווה חגיגי בכיכובו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר, עידן טל. סטריטגול בנימין ( 3X3 בכדורגל), אשר נערך השנה בפעם הראשונה, התקיים במתחם הספורט בעפרה משך אליו ילדים ובני נוער רבים ובני משפחותיהם שנהנו מחוויית כדורגל ייחודית החל משעות הבוקר,לאורך כל היום.

קבוצתו של טל, איתו שיתפו פעולה סגן ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ומנהל מחלקת הספורט בבנימין זאב המאיר, גברה בתום משחק דרמטי על נבחרת כוכבי בנימין 2:3 משער ניצחון של גנץ. כמו כן העביר טל סדנת כדורגל לילדי בנימין שכללה אימון ראווה ושיחה מקצועית על מצוינת בספורט. טל, שגדל בבנימין בישוב אדם, העניק לילדים טיפים מקצועיים דרך סיפור חייו ומעבר על נקודות מרכזיות בקריירה שלו.

טל אמר על האירוע: "שמחתי להיות חלק מאירוע כדורגל חגיגי וחוויתי שמחזק בקרב בני הנוער והילדים את החשיבות של הספורט ככלל ושל הכדורגל בפרט.החינוך לניהול אורח חיים בריא ולספורט צריך להתחיל מהגיל צעיר ואני שמח שבבנימין פועלים לקידום נושא חשוב זה. לראות את התשוקה הרבה של הילדים לכדורגל בבנימין זה בהחלט היה משהו שמחמם את הלב ופשוט נהניתי מכל רגע".

סטריטגול בנימין הופק על ידי מחלקת הספורט בנימין ונערך במסגרת פרויקט "לא לדאוגוסט" של משרד התרבות והספורט ובחסות הטוטו. מטה בנימין נבחרה להיות חלק מהפרויקט הייחודי במסגרתו קיימו מחלקות התרבות והספורט של בנימין פעילויות רבות ואטרקטיביות לכל המשפחה בכל רחבי המועצה ובחינם.

בנוסף נערך הפנינג ספורטיבי לכל המשפחה,שכלל דוכנים ופעילויות לכל המשפחה. בהפנינג הושם דגש מיוחד על ספורט ובריאות עם דוכני בריאות בהם בוצעו מדידות משקל, בדיקת אחוזי שומן ושיחות עם תזונאית מומחית, וכן מתנפחים אתגריים ותחרותיים,שולחנות משחק, עמדות אינטראקטיביות, נופש פעיל ג'ימבורי ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully