וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הצלם שדרס את בולט, השחקנים שצחקה וחטפה בעיטה לראש

מלך המסלול חטף מכה כואבת אחרי הגמר, שחקנית ברזילאית הקפיצה מעל יריבתה, שהגיבה בזעם. התוצאה: לילה בבית חולים. לימריק האירית צירפה כפיל של הברזילאי, ראוזי קיבלה הצעה להשתתף בפורנו וסרינה וויליאמס מפגינה כישורים על הבמה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

16:17: הצלם שדרס את בולט

שניות ספורות אחרי שזכה בפעם הרביעית באליפות העולם בריצה ל-200 מטר, ספג יוסאין בולט מכה לא נעימה מהצלם הסיני הזה על המסלול בבייג'ינג

08:45: הבעיטה הכי אלימה שראיתם

כדורגל לעתים נחשב לספורט אלים. עבירה פה, עבירה שם, כניסה מכוערת כזו או אחרת וכו'. אבל מה שקרה בברזיל במהלך משחק כדורגל אולמות יותר אתכם בהלם. לאנדרה, שחקנית ברזילאית מקומית, ביצעה "סומבררו" מעל שחקנית יריבה, שלא כל כך אהב זאת. לאנדרה הוכשלה ונראתה מרוצה לאחר שהתרגיל צלח, אך שנייה לאחר מכן החיוק כבר לא היה שם. יריבתה החליטה לשלוח לה בעיטה חזקה לפרצוף, כשלאחריה פונתה לבית החולים בריו, שם אושפזה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

08:23: רונדה ראוזי תככב בסרטי פורנו?

לוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים, רונדה ראוזי, הפכה בשנים האחרונות לכוכבת ענקית בארצות הברית. פרסומות, ראיונות וסרטים הפכו לעניין שבשגרה. במדינה מדווחים שראוזי קיבלה הצעת ענק כדי שתככב בסרט פורנו. חברת ההפקות שהציעה לראוזי חמישה מיליון דולר, הציעה לה לשחק בשלוש סצינות בלבד ולא לאורך הסרט כולו. ראוזי הודיעה בעבר שלא תסכים להשתתף בסרט פורנו תמורת שום סכום.

רונדה ראוזי לוחמת ufc אמריקאית. AP
בקרוב ללא בגדים? רונדה ראוזי/AP

08:14: כריסטיאנו רונאלדו מרשים באימון

08:11: הרמאות והמסר של קליי תומפסון

גארד גולדן סטייט, קליי תומפסון, ניסה לרמות במהלך מרוץ קרטינג, אך כשל במשימתו. אלוף ה-NBA ניסה לקצר את הדרך, אך גילה מהר מאוד שהרמאות לא משתלמת, כשמכוניתו נתקעה. הוא העלה סרטון של המקרה, ועימו פרסם גם מסר עבור עוקביו - רמאות לא משתלמת.

07:55: סרינה וויליאמס והמיקרופון

מסתבר שסרינה וויליאמס לא רק כוכבת טניס גדולה. הסופרסטארית האמריקאית הפגינה את כישוריה במהלך ערב קריוקי, כשביצה את השיר Under the Sea. מה דעתכם?

07:47: הכפיל של ניימאר מגיע לאירלנד

לימריק האירית כנראה חושקת מאוד בכוכב ברצלונה, ניימאר. הקבוצה שסיימה במקום השישי בעונה שעברה ככל הנראה מודעת לכך שיהיה קשה מאוד להנחית את הברזילאי באירלנד, אך למרות זאת, במועדון לא הרימו ידיים. במקום ניימאר החתימה לימריק את הקשר בארי קוטר, הדומה שתי טיפות מים לניימאר. עכשיו גם להם יש אחד כזה.

07:35: גם שחקני ארסל לקחו חלק "באתגר בוזגלו"

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully