וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "ההפסד חשף אותנו לבעיות שטוב שאנחנו רואים עכשיו"

27.8.2015 / 7:59

בנבחרת ישראל היו מרוצים מהיכולת בהפסד לבוסניה, אך מאוכזבים מהתוצאה. המאמן: "היו לנו כמעט 30 דקות טובות מאוד, אבל אי אפשר להגיד משחק טוב מאוד כשאתה מפסיד". וגם: האם ישראל נשדדה בעבירה שנשרקה נגדה בשנייה האחרונה? בנבחרת מציגים את הראיות

עריכה: מרום שפיצר

צפו: האם הייתה עבירה של כספי?

נבחרת ישראל רשמה אמש (רביעי) את הפסדה השישי בששת משחקי ההכנה שלה ליורובאסקט כשנוצחה 80:79 על ידי בוסניה, אותה תפגוש גם בשלב הבתים הראשון ביורובאסקט בעוד כשבועיים. השחקנים של ארז אדלשטיין שלטו במשחק שנערך במסגרת טורניר ההכנה בזאגרב והוליכו כבר ב-14 נקודות הפרש ברבע השלישי, אך ראו את הבוסנים חוזרים למשחק, לא מעט בשל 19 איבודי כדור ו-10 החטאות עונשין, כשפחות מדקה לסיום היתרון הבוסני עמד על 6 נקודות. בשלב הזה הצליחה ישראל לחזור, ודגן יבזורי קלע 3 קליעות מהקו כדי לקבוע 79:79, 4 שניות לסיום, אלא שאז נשרקה עבירה כנגד עומרי כספי, ואלכס רנפרו קלע פעם אחת כדי לגמור את המשחק.

אגב, בנבחרת ישראל פרסמו היום סרטון שמראה, לטענתם, כי העבירה בשנייה האחרונה נגד כספי לא הייתה ולא נבראה. בסרטון למעלה אפשר לראות את כספי מרים את הידיים כאשר השחקן הבוסני חולף לידו ויכול מאוד להיות שאכן לא הייתה צריכה לבוא עבירה.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
מרוצה מהיכולת. ארז אדלשטיין/מריאן סוסיץ'

"משחק הכנה טוב מאוד, למרות שאי אפשר להגיד טוב מאוד כשאתה מפסיד, אבל היו לנו כמעט 30 דקות טובות מאוד", סיכם ארז אדלשטיין, "חלק מהשחקנים נכנסים כבר לכושר משחק ולשטף, אבל זה חשף אותנו לבעיות שטוב שאנחנו רואים אותם עכשיו, כמו הגנה על משחק הצבע של היריב, לראייה שלושת הגבוהים שלהם היו הקלעים המובילים שלהם, אחוזי עונשין רעים, מלבד חמש הזריקות האחרונות של דיאור פישר ודגן יבזורי, והדבר השלישי, לדעת לשחק שאתה מוביל, לשמור על התוצאה, ולא להוריד את הראש כשאתה מאבד את היתרון, כי המשחקים באליפות אירופה מאוד קצביים ודינמיים עם הרבה מאוד מומנטומים, אז לפחות אנחנו רואים את הדברים האלה עכשיו".

ישראל תמשיך במשחקים בטורניר כשתפגוש הערב את נבחרת אסטוניה (22:00, ספורט 5). במשחקם הראשון בטורניר כפו האסטונים משחק קשה על נבחרת קרואטיה המארחת, והפסידו רק משלשה של קרוניסלב סימון 66:63. שלושת השחקנים המובילים של הנבחרת הם כריסטיאן קנגור הותיק, סים סנדר ונה והרכז סטן סוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully