וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "אם לא היה לי אופי חזק, הביקורות היו מפריעות לי"

כוכב יונייטד שבר בצורת בת 878 דקות עם שלושער גדול מול ברוז': "מאושר, אך מאושר עוד יותר שעלינו". ואן חאל: "יש לו את האופי הטוב ביותר. ברצלונה ובאיירן לא ירצו להגריל אותנו"

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד. AP
חזר, ובגדול. רוני/AP

אחרי שנת היעדרות אחת, הבטיחה אמש (רביעי) מנצ'סטר יונייטד את שובה לליגת האלופות. השדים האדומים דרסו את קלאב ברוז' 0:4 בבלגיה (1:7 בסיכום המשחקים), ועם כל הכבוד לרכש המרשים בקיץ החולף, מעל כולם היה שחקן אחד - ויין רוני. הקפטן כיכב עם שלושער גדול, אנדר הררה הוסיף אחד משלו, ויונייטד תוגרל אחר הצהריים לשלב הבתים מהדרג השני.

"אני מאושר שהבקעתי ומאושר עוד יותר שעלינו, זה היה משחק חשוב בצורה בלתי רגילה", אמר רוני בסיום. כשהתבקש להתייחס לביקורות נגדו - עד אמש לא הבקיע עשרה משחקים רצופים ו-878 דקות רצופות - אמר: "אם לא היה לי אופי חזק, אולי הביקורות היו מפריעות לי. לא דאגתי. כשהיו לי הזדמנויות, פשוט ניצלתי אותן. כחלוץ אתה רוצה להבקיע, זה חלק מהתפקיד. בעונה שעברה התאכזבנו מאוד כשלא עלינו לליגת האלופות, הפעם הגיע לנו לעלות".

לואיס ואן חאל שיבח את הכוכב שלו ואמר: "אני מאוד שמח בשבילו, הוא גם היה נדיב מספיק כדי לתת לצ'יצ'ריטו לבעוט את הפנדל שקיבלנו. יש לו את האופי הטוב ביותר שניתן לבקש. שיחקנו מאורגן מאוד, ובאופן פשוט יותר מבעבר".

על הגרלת שלב הבתים אמר המנג'ר ההולנדי, והאפשרות שיפגוש את אחת האקסיות שלו - באיירן מינכן או ברצלונה - אמר: "אני לא חושב שהן ירצו להגריל אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully