וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "צריכים לעשות התקדמות, ומהר", לימונד: "מסתכל"

27.8.2015 / 0:32

נבחרת ישראל נוצחה בפעם השישית ברציפות בהכנה ליורובאסקט, ואחרי ההפסד לבוסניה הפורוורד יודע שהיכולת לא תספיק להופעה ראויה בטורניר. לימונד: "נותן לנו מוטיבציה להשתפר לקראת האליפות"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין. מריאן סוסיץ',
זמן ההכנה הולך ומתקצר. אדלשטיין/מריאן סוסיץ'

שישה משחקי הכנה, שישה הפסדים ולא מעט בעיות לפתור. נבחרת ישראל הובילה במשך שלושה רבעים הערב (רביעי) מול בוסניה בטורניר ההכנה בקרואטיה, אך ברבע האחרון שמטה את יתרונה ונוצחה 80:79. ארבע שניות לסיום דייק דגן יבזורי בשלוש זריקותיו מהקו והשווה ל-79:79 אך שנייה לסיום השופטים שרקו לעבירה של עומרי כספי על אלכס רנפרו, שקלע אחת משתיים מהקו והעניק לבוסנים ניצחון.

יניב גרין, שקלע 4 נקודות, הגיע ל-1,500 נקודות במדי הנבחרת והוא השישי בהסטוריה לעשות זאת. ביום חמישי תשחק ישראל נגד אסטוניה, וביום שישי נגד קרואטיה, משחק שיהווה אימון אחרון לקראת היורובאסקט שייפתח ב-5 בספטמבר.

ליאור אליהו, שהוביל את קלעי הנבחרת עם 16 נקודות, אמר לאחר ההפסד: "היינו צריכים לנצח, זה היה משחק שלנו, אנחנו משחקים יותר טוב, משתפרים לאט לאט אבל עוד מעט מתחילה אליפות אירופה, אנחנו צריכים לעשות התקדמות, ומהר. יש שני משחקים קשים לפנינו, גם אסטוניה וגם קרואטיה, צריכים להרים את עצמנו ולהתכונן הכי טוב שאפשר".

רביב לימונד, שחגג יום הולדת 31, אמר לאחר המשחק: "האמת שכמעט השלמנו את הניצחון הראשון, קצת מתסכל שלא הצלחנו לעשות זאת אבל זה נותן לנו מוטיבציה להשתפר לקראת האליפות עצמה. אני מקווה שבמשחק הבא ננצח סוף סוף".

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם ליאור אליהו, יוגב אוחיון. קובי אליהו
עדיין לא ניצחו במשחקי ההכנה. אליהו, מקל ואוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully