וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווירה של הלוויה בבאזל": "האכזבה ביום שאחרי אפילו גדולה יותר"

אלופת שוויץ חזרה הביתה ומתקשה להתאושש מהלם ההדחה מול מכבי תל אביב. המאמן אורס פישר חטף ביקורות ותקף את התקשורת. מאמני ושחקני העבר התייצבו לצדו: "חוסר מזל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פ.צ. באזל נחתה בחזרה בשוויץ אחרי שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות וההלם, פשוט מסרב לעזוב את האלופה השוויצרית. בבאזל מנסים לראות את חצי הכוס המלאה ובתקשורת המקומית הזכירו שגמר הליגה האירופית, המפעל אליו נשרה הקבוצה, ייערך בסט. יקוב בבאזל, מה שעוד יכול להפוך לחגיגה גדולה, אבל לפחות כרגע, בקבוצה בעיקר מנסים ללקק את הפצעים ולהבין מה קרה להם.

ב"בליק" כתבו על: "אווירה של הלוויה בפ.צ. באזל! דכאון כזה לא היה במועדון כבר הרבה מאוד זמן וזה לא מפתיע, אחרי כל רגעי הקסם בליגת האלופות בשנים האחרונות. באזל שלטה בשני המשחקים מול מכבי, אבל לא הצליחה לנצח".

המנהל המקצועי גאורג הייץ הודה: "האכזבה ביום שאחרי היא אפילו יותר גדולה מאשר מיד בתום המשחק. היה נחמד אם היינו מעפילים, זה היה עוזר למוניטין של המועדון באירופה וגם לחשבון הבנק שלנו".

שחקני פ.צ. באזל מתוסכלים מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
ההלם נמשך. שחקני באזל/קובי אליהו

המאמן אורס פישר ניצב בפני שלל חצי ביקורת והשיב: "היינו טובים יותר פעמיים וחסר לנו מזל. אם הכל היה עובד בצורה נורמלית, היינו עוברים. למרות התיקו, זה מרגיש כמו הפסד אכזרי. ההדחה כואבת בצורה מדהימה. התגובה בתקשורת אלימה מאוד ומפתיעה אותי. ניצחנו תשעה מ-11 המשחקים שלנו העונה ובשני האחרים סיימנו בתיקו ומבקרים אותנו ככה. אנחנו בשלב הבתים של הליגה האירופית, שזה לא רע בכלל. אבל בבאזל אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות ובזה לא הצלחנו. נצטרך להתמודד עם זה".

ב"באזלר צייטונג" הביאו כמה פרשנים שניסו לנתח מה לא עבד: "מאוד לא הוגן להאשים עכשיו רק את אורס פישר. אני יכול להבין גם את ההחלטה לשים את וולטר סמואל במקום הו, שטעה במשחק הראשון בגדול. היה פה חוסר מזל גדול", אמר מאמן קבוצת זוג 94, מרטין אנדרמאט.

שחקן באזל לשעבר הקאן יאקין, שאחיו מוראט אימן את הקבוצה לפני שנתיים, כאשר היא עברה פעמיים את מכבי תל אביב, הוסיף: "יש מצבים בהם צריך לסמוך על הניסיון ולכן ההחלטה ללכת עם סמואל על חשבון הו הצעיר הייתה נכונה מבחינתי". שחקן העבר של באזל, ברנט האס, הוסיף: "הדשא באצטדיון היה רטוב מאוד וחלקלק ובגלל זה סמואל לא הסתדר מול חלוץ מהיר כמו זהבי".

  • עוד באותו נושא:
  • פ.צ. באזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully