וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם בין האיגוד וההסתדרות נחתם, השופטים זועמים: "נשבית את הליגה"

על אף ההסכם שנחתם ונכנס לתוקף, בנציגות השופטים הגיבו: "זה אושר בניגוד לעמדתנו, העונה הקרובה לא תיפתח". הכרטיס הכפול יימשך לעונה נוספת, מועד ההעברות ישתנה ולא יהיה בתוקף למשך העונה כולה

שחקן נבחרת הנוער תמיר בלאט. ברני ארדוב
הכרטיס הכפול נשאר. בלאט/ברני ארדוב

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (רביעי) את ההסכם שנחתם בין איגוד הכדורסל להסתדרות כמייצגת את שופטי הכדורסל וההסכם נכנס לתוקף לאלתר. בנציגות השופטים מיהרו להגיב: "הנהלת איגוד הכדורסל אישרה הערב את ההסכם עם ההסתדרות הכללית בניגוד לעמדת ועד/נציגות שופטי הכדורסל. נציגות השופטים הודיעה על המשך ההשבתה של ליגות הכדורסל ועונת המשחקים הקרובה לא תיפתח. השופטים הודיעו כי לא יתייצבו לבחינות הכושר והחוקה המתקיימות בימים אלה".

ההנהלה החליטה לקבל את המלצות הוועדה המקצועית, כשהחל מעונת 17\2016 תהיה ליגת על לנוער בת 24 קבוצות בשני מחוזות מעל הליגה הלאומית. בליגת העל תשחקנה 16 הקבוצות שיעלו השנה עם סיום השלב הראשון לגמר סל, וכן שתי הראשונות מכל מחוז בית תחתון. אין הגבלה על מספר הקבוצות מאותה האגודה וכן שתי קבוצות האקדמיה של האיגוד.

כמו כן הוחלט על המשך הכרטיס הכפול בין ליגת העל לליגות הלאומית והארצית גברים עד גיל 22. מועד ההעברות לכרטיס הכפול ישתנה ולא יהיה כל העונה, אלא רק עד מועד ההעברות הרגיל בפגרת הקיץ וכן חלון נוסף של העברות של שבועיים עד שבעה ימים לפני פתיחת סיבוב ב'. בליגה לאומית גברים יהיה המועד הראשון להעברות הכרטיס הכפול עד ה-6 באוקטובר 2015 (המועד השני מה-29 בדצמבר 2015 עד ה-12 בינואר 2016), ובליגה ארצית גברים יהיה המועד הראשון להעברות הכרטיס הכפול עד ה-24 בספטמבר 2015 (המועד השני מה-27 בדצמבר 2015 ועד ה-10 בינואר 2016).

בנוסף, הוחלט להכיל את תקנון הכרטיס הכפול גם לליגת העל והלאומית לנשים - גם כאן עד גיל 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully