וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף הליגה האירופית: בילבאו וסאות'המפטון עם הגב אל הקיר

הבאסקים ינסו למחוק פיגור של 3:2 בבית מול ז'ילינה כדי להעפיל לשלב הבתים, הקדושים מתארחים בדנמרק אחרי 1:1 ביתי מול מידטיילנד. גם דורטמונד, אייאקס ופנרבחצ'ה משחקות

אחרי שנרגענו מהמשחקים בפלייאוף העלייה לליגת האלופות, 22 קבוצות תבטחנה את מקומן בשלב הבתים של הליגה האירופית עם משחקי הגומלין של הפלייאוף שייערכו ביום חמישי. אתלטיק בילבאו מחזיקת הסופר קאפ הספרדי תנסה למחוק פיגור 3:2 מפתיע מהמשחק הראשון מול ז'ילינה, בורוסיה דורטמונד תארח את אוד אחרי ה-3:4 הדרמטי בנורבגיה. זלצבורג של עומר דמארי תארח את דינמו מינסק אחרי הפסד 2:0 ותון של לוטם זינו גם היא תנסה למחוק הפסד 3:1 מהמשחק הראשון בפראג מול ספרטה.

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 2:3. AP
בילבאו חייבת אותו מול ז'ילינה/AP

אתלטיק בילבאו - ז'ילינה (3:2 במשחק הראשון)

אחרי צמד המשחקים המתיש מול ברצלונה בסופרקופה הספרדי, בילבאו הגיעה בהרכב משני למשחק הראשון בסלובקיה וזה עלה לה בהפסד דרמטי, אחרי שהובילה 0:2 עד הדקה ה-66. אריץ אדוריץ, כוכב הקבוצה שפתח במשחק הליגה מול הקטלאנים ביום ראשון, צפוי לחזור לחוד וינסה לעזור לקבוצה של ואלוורדה להעפיל לשלב הבתים.

בורוסיה דורטמונד - אוד (3:4 במשחק הראשון)

כבר אחרי 22 דקות דורטמונד פיגרה 3:0 במשחק הראשון בנורבגיה ונדמה היה שההתמודדות הזו הולכת לקראת סנסציה, אבל אובמיאנג, קגאווה ומחיטריאן דאגו למהפך מרשים וצפויים לטייל במשחק הגומלין בדרך לשלב הבתים במפעל שבו דורטמונד השנה היא אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בו.

סאות'המפטון - מידטיילנד (1:1 במשחק הראשון)

מידטיילנד עשתה סוג של סנסציה במשחק באנגליה כשכפתה תיקו ותנסה להדיח את הקבוצה של רונאלד קומאן עם ניצחון ביתי, כשגם 0:0 יספיק לה כדי לעלות לבתים. הקדושים, שפתחו את עונת הפרמיירליג שלהם עם תבוסה ביתי לאברטון, עדיין לא ניצחו משחק רשמי העונה ויקוו לעשות את זה דווקא בדנמרק. אגב, במשחק הזה תשפוט שלישיית שופטים ישראלית בראשותו של לירן ליאני השופט הבינלאומי.

משחקים נוספים:

יבלונץ - אייאקס
פנרבחצ'ה - אטרומיטוס
אלקמאר - אסטרה
פנאתינייקוס - קבאלה
זלצבורג - דינמו מינסק
תון - ספרטה פראג
הלסינקי - קרסנודאר
לגיה ורשה - זוריה
ברונדבי - פאוק סלוניקי
היידוק ספליט - סלובן ליברץ
סט. אטיין - מילסאמי
רוזנבורג - סטיאווה בוקרשט
קרבאח - יאנג בויז
רובין קאזאן - רבוטניצקי
בלנשש - אלטאך
קייראט - בורדו
וויבודינה - ויקטוריה פלזן
וידאוטון - לך פוזנן - וידאוטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully