וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "גמר הגביע עדיין יושב לאוהדים על הלב, ננסה להחזיר לאוהדים את הכבוד"

הפועל באר שבע מתכוננת למפגש מול מכבי תל אביב (א', 20:55, ערוץ 1), המאמן אמר על זהבי: "אפשר לעצור כל שחקן". מאור בוזגלו דרוך: "הלוואי שהיינו משחקים נגדם בכל שבוע"

one

אחד המשחקים הגדולים ביותר שיש לליגת העל להציע, הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב, ייערך ביום ראשון (20:55, ערוץ 1) באצטדיון טדי, זאת לאור העובדה שהאצטדיון החדש של הקבוצה מבירת הנגב עדיין לא מוכן. בעוד הצהובים ינסו לרדת לקרקע אחרי העלייה לליגת האלופות, באר שבע תנסה לנצל את ההזדמנות ולשמור על המאזן המושלם ופתיחת העונה הטובה שלה.

מאמן באר שבע, ברק בכר, פתח את דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עם מחמאות ליריבה: "ברכות למכבי תל אביב על ההישג המדהים, הם מייצגים את כל הכדורגל שלנו, זה טוב לכדורגל הישראלי. כל קבוצה שבאה מולנו באה עם מוטיבציה וגם מכבי תל אביב תבוא מולנו עם מוטיבציה. אם זה ייפגע בהם או לא בליגה, את זה נדע בהמשך, אבל יש שם מועדון מספיק גדול כדי ללכת חזק בליגה. אם נעמוד במטרות שלנו אנחנו נהיה בסדר, אני בטוח".

על זהבי אמר המאמן: "כל שחקן אפשר לעצור. ברור שזהבי בכושר טוב כרגע והוא שחקן מאוד משמעותי שם. נתכונן אליו ולמכבי תל אביב, יש הרבה שחקנים שצריך לשים עליהם דגש. יחד עם זאת נסתכל על עצמנו, נשחק את המשחק שלנו. אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך אותו גם נגד מכבי תל אביב".

על הציפיות: "המטרה היא לשחק משחק שלם. המחצית השנייה בקרית שמונה הייתה טובה יותר ואנחנו רוצים להמשיך אותה גם למשחק הבא. אנחנו רוצים להראות ככה כל משחק. בגביע הטוטו היו עליות ומורדות ורצינו לשנות הרבה דברים, רצינו לתת לשחקנים דקות משחק. המטרה היא להראות כמו שנראינו מול קרית שמונה במחצית השנייה. אם נשחק ככה, נשיג את המטרות".

עוד אמר המאמן: "קרית שמונה קבוצה חזקה ויש ממנה הרבה ציפיות ושמחתי שניצחנו. רציתי מאוד לנצח בגלל הפועל באר שבע, לא בגלל דברים אחרים. כשראיתי את המשחק בגמר הגביע לא הייתי סגור בבאר שבע, אבל ברור שגמר הגביע עדיין יושב לאוהדים על הלב וננסה ביום ראשון להחזיר את הכבוד של האוהדים. אמרו שקרית שמונה זה משחק החוץ הכי קשה עם אמוציות ובסוף זה היה משחק טוב מבחינתנו. אנחנו מוכנים לכל קבוצה שתבוא מולנו. ממהרים לזלזל במכבי חיפה. אמנם הם הפסידו בבית אבל בואו נחכה. זה מחזור ראשון, משחק אחד, נחכה עם הצהרות לגבי משחק העונה".

על קיום המשחק בטדי: "אני מאמין שיבואו הרבה אוהדים, העירייה עוזרת ואנחנו עוזרים, אנחנו צריכים את התמיכה הזאת. הדברים יהיו תלויים בנו. אם נעשה את הדברים כמו שאנחנו רוצים, זה יהיה תלוי בנו".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
ינסה להשאיר מאחור את האלופה. בכר/קובי אליהו

מאור בוזגלו הודה: "לא אשקר, הגמר יושב לנו בראש, אבל אין לנו זמן להתעכב על זה, הכדורגל הוא דינמי, בכל שבוע יש משחק ואי אפשר להתעכב על מה שהיה בעבר. עונה חדשה, תקוות חדשות, שוב משחק נגד מכבי תל אביב והמוטיבציה גבוהה מאוד. אני חלק מקבוצה ובמשחקים שבהם היינו צריכים לבוא, לא הופענו ולא הגענו. צריכים ללמוד מזה ולצאת מחוזקים. יש ציפיות חדשות וצריך להתמודד איתם".

על הברכות שהעניק למכבי תל אביב לאחר עלייתה לליגת האלופות והזעם שהדבר עורר בקרב חלק מאוהדי באר שבע אמר הקשר: "כל הכבוד למכבי תל אביב, זה טוב לכדורגל שלנו. אתם חושבים שלא מגיע להם? אני הולך עם האמת שלי. הם עשו הישג יפה, יש לי המון חברים שם שמשחקים איתי מגיל צעיר ואם זה היה הפוך, הם היו מפרגנים לי, אני אוהב לפרגן".

על ערן זהבי: "ההשוואות בינינו מאוד מחמיאות. אי אפשר להסתיר את מה שזהבי עושה, זה נותן לי דרייב גדול, אבל לא אני מה שחשוב אלא הקבוצה, הכי חשוב שהקבוצה תצליח. הלוואי שהיינו משחקים נגד מכבי תל אביב בכל שבוע, ככה היינו מוציאים מאיתנו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully