וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי נתניה: חמדי סליחי יצטרף במקום איבן ווקוביץ'

26.8.2015 / 13:57

האלבני, ששיחק במוקדמות ליגת האלופות עם אלופת ארצו סקנדרבג ושמו הוזכר בהקשר של מכבי חיפה, עשוי להגיע לקבוצה של שלומי דורה שאימן אותו במשך כחודש בעכו. המכשול: שחרורו של המונטנגרי, המחזיק בחוזה

one

במכבי נתניה מעריכים כי יצליחו לסגור עם חמדי סליחי ולצרפו לקבוצה. החלוץ האלבני מבוקש בכמה קבוצות בארץ וגם בטורקיה אבל בנתניה מנהלים מגעים עם סוכניו שמנסים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר. מאמן נתניה, שלומי דורה, הדריך את סליחי בעכו בעונה שעברה במשך כחודש.

שמו של סליחי הוזכר בשבועות האחרונים בהקשר של מכבי חיפה, לאחר שהוצע למאמן רוני לוי. שכרו נאמד בכ-200 אלף יורו לעונה, והוא שיחק הקיץ במדי אלופת אלבניה סקנדרבג, בניסיון לעזור לה להעפיל לליגת האלופות. הוא סיים את שלבי המוקדמות כסגן מלך השערים של המפעל, אך הקבוצה הודחה אתמול בשלב הפלייאוף מול דינמו זאגרב.

נתניה זקוקה לחלוץ אחרי שהמונטנגרי איבן ווקוביץ' לא הרשים במשחקי ההכנה, ונתניה מעוניינת לשחררו למרות החוזה שחתמה איתו. ווקוביץ' מסרב לעזוב ללא אישור מפיפ"א לפיו הוא יכול לעבור בהעברה נוספת בתוך אירופה. על פי חוקי פיפא שחקן רשאי לשחק רק בשני מועדונים מקסימום באותה היבשת במהלך עונה אחת ווקוביץ' מחכה לאישור כי יוכל לעבור לקבוצה שלישית.

חמדי סליחי שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
יאחד כוחות עם שלומי דורה? סליחי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully