וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר יגיע להגרלת הבתים, במכבי ת"א מבהירים: בלומפילד לא על הפרק

26.8.2015 / 13:06

הבעלים הקנדי, שנכח במשחק העלייה מול באזל, ייסע יחד עם ביין, קרויף והסמנכ"ל אברם למונאקו במטוסו הפרטי. במועדון הסבירו את ההחלטה לארח בחיפה: "אופ"א החמירה את הדרישות". הדוגמנית נטלי דדון פרסמה בפייסבוק: "אוהד באזל הוכה לאחר סיום המשחק". חשוד נעצר

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צפו בחגיגות של מכבי תל אביב עם גולדהאר בחדר ההלבשה

אחרי שלא נכח במשחקים הקודמים במוקדמות ליגת האלופות, ובתום החוויה האדירה שהייתה לו אמש בבלומפילד, החליט הבוקר (רביעי) בעלי מכבי תל אביב מיטש גודלהאר להיות נוכח מחר בהגרלת שלב הבתים במונאקו.

בשעות אחר הצהריים המוקדמות ימריאו גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין, המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף והסמנכ"ל אריאל אברהם במטוס הפרטי של הבעלים הקנדי, כדי להשתתף בהגרלה שתקבע מול מי תשחק מכבי תל אביב בששת המשחקים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון בחיפה. בלומפילד צר מלהכיל את המפעל/ברני ארדוב

הבוקר הבהירו במכבי תל אביב כי אין שום כוונה לדון מחדש באפשרות לקיים את המשחק באצטדיון בלומפילד, מאחר שמדובר בהחלטה של אופ"א שדורשת לעמוד בקריטריונים מחמירים וברורים בנושא התקשורת ותנאי האירוח עבור הספונסרים והאח"מים. הקריטריונים, אומרים במכבי, הוחמרו לעומת אלה שניצבו בפני הפועל תל אביב שאירחה בבלומפילד לפני חמש שנים.

בכל הקשור לעמדות שידור, אופ"א דורשת שבשלב הבתים של ליגת האלופות יהיו לא פחות מ-30 עמדות לטלוויזיה ולרדיו מרחבי העולם. אמש בבלומפילד, מול באזל, הזדקקה מכבי תל אביב רק לארבע עמדות כאלה, עבור התקשורת השוויצרית. באופ"א הבהירו כי בשלב הבתים לא ניתן להתפשר, לנוכח העניין שמביעות רשתות זרות מרחבי העולם יתעניינו במשחקים במפעל.

בסיום המשחק אתמול נפצע אוהד באזל, שהוכה בראשו במוט ברזל. האוהד השוויצרי קיבל סיוע מאוהדי מכבי תל אביב שנכחו במקום. ממרחב יפתח נמסר כי כוח יס"מ שהיה בסמוך לאירוע עצר את אחד החשודים בתקיפה. החשוד הובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד מחר. החקירה מתנהלת במרחב יפתח ומבוצעות פעולות לאיתור ומעצרם של חשודים נוספים שהיו מעורבים בתקיפה.

הדוגמנית נטלי דדון פרסמה את הנושא והתמונה בדף הפייסבוק שלה

למה????????? זה הדבר היחידי ששאלתי מאה פעם את עצמי , את העולם , למה???????? ניצחנו , האנרגיה הייתה בשיאה , צחקנו, שמחנו,...

Posted by Nataly Dadon on Wednesday, August 26, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully