וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המתאגרף הטריד את בת הזוג של יריבו, מסיבת העיתונאים הפכה לזירת קרב

ריקרדו מיורגה שלח במפתיע יד אל עבר בת הזוג של יריבו, שהגיב בזעם. ציוצי הטוויטר הנשכחים של ערן זהבי, אחיו של פרנק ריברי עם שער ענק, הסעיפים המיוחדים בחוזה של באלוטלי, המכונית החדשה של מייוות'ר, האוהדת המאוכזבת של ראפיד והגולפאי שהציע נישואין על כר הדשא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

21:11: שער מדהים בבעיטת עקרב בכדורגל מכללות בארצות הברית

19:39: ציוצי הטוויטר הנשכחים של ערן זהבי

האיש שהעלה את מכבי תל אביב לליגת האלופות לא מצייץ בטוויטר כבר כמה שנים טובות (וחבל...), אבל פעם הוא לא היסס להביע את דעתו על כל מיני נושאים וביניהם, על התשוקה הגדולה שלו: ליגת האלופות, שם כבר שיחק וכבש במדי הפועל תל אביב. עכשיו, כשהצהובים הצטרפו למפעל היוקרתי ביבשת, זה זמן נחמד להיזכר בכמה מהציוצים של זהבי מימיו בפאלרמו האיטלקית.

זה למשל

וזה

וגם זה

וזה לא קשור, אבל גם שווה להיזכר בו

12:49: ניימאר וג'רארד פיקה משחקים פוקר בברצלונה

12:26: הסעיפים המיוחדים בחוזה של מריו באלוטלי

החלוץ האיטלקי, מריו באלוטלי, יעבור בהשאלה מליברפול למילאן. סגן נשיא המועדון מארץ המגף, אדריאנו גליאני, מודע כמובן לאופיו הבעייתי של סופר-מריו, שכבש שער אחד בפרמיירליג בעונה שעברה. אי לכך, הוחלט להכניס לחוזהו סעיפי התנהגות מיוחדים. "זה מזכיר את קוד ההתנהגות בחיל האוויר", אמר גליאני. על פי החוזה, לבאלוטלי אסור יהיה לעשן, להיראות במועדוני לילה או להסתפר באופן חריג. בנוסף, הוא התבקש להיזהר עם ציוציו כדי שלא יפגע במועדון.

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. GettyImages
סעיפי התנהגות. מריו באלוטלי/GettyImages

11:37: השחקנים החליטו למתוח את חברם הקוורטרבק

10:45: המתאגרף הטריד את בת הזוג של יריבו, שהגיב בזעם

המתאגרפים ריקרדו מיורגה ושיין מוסלי אמורים להיפגש בזירה ב-29 באוגוסט. רגע לפני המפגש, נערכה מסיבת עיתונאים שבה דיברו השניים לקראת ההתמודדות. אלא שברגע אחד, הכול התהפך, ומסיבת העיתונאים הפכה לזירת קרב. הסיבה: מיורגה ניצל רגע שבת זוגו של מוסלי התכופפה כדי לגעת בישבנה, מה שעורר את חמת זעמו של מוסלי, שמיהר לתקוף את מיורגה. זה נגמר ללא נפגעים, מה שבוודאי לא ניתן יהיה להגיד לאחר הקרב.

10:34: השער היפהפה של סטיבן ריברי, אחיו הצעיר של פרנק

10:17: המסאז' של תומאס מולר לארתורו וידאל

10:14: האוהדת העצובה של ראפיד וינה

ראפיד וינה הודחה מליגת האלופות לאחר הפסד בסיכום שני המשחקים מול שחטאר דונייצק. במהלך המשחק השני, עדשת המצלמה קלטה אוהדת צעירה של הקבוצה האוסטרית, שהתאכזבה מאוד מהתוצאה.

09:57: התגעגעתם לג'נארו גאטוסו?

שחקן העבר האיטלקי, ג'נארו גאטוסו, שמונה למאמנה של פיזה מהליגה השלישית במדינה, מתחיל להיכנס לעניינים. בווידאו שפורסם מאימון הקבוצה נראה גאטוסו לוקח חלק במשחקון, והראה בעצירה אחת על החזה שכדורגל הוא לא שכח לשחק.

09:45: הצעת הנישואין של שחקן הגולף

הגולפאי הדני, אנדריאס הארטו, הפתיע את מעריציו במהלך אחד ממשחקיו, כשלקח פאוזה קטנה כדי להציע לבת זוגו נישואין. "זה היה יותר קשה מהמשחק עצמו", אמר הארטו. "למזלי הרב היא אמרה כן. אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully