וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "אין שאלה של האם נהיה מוכנים, המאני טיים מתקרב"

26.8.2015 / 9:09

סנטר נבחרת ישראל מוכן לקראת המשחק נגד נבחרת בוסניה (22:00, אין שידור), יריבת ישראל ביורובאסקט, בפתיחת טורניר ההכנה בזאגרב. הבוסנים ניצחו רק אחד משבעת משחקי ההכנה שלהם עד כה

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל תפגוש הערב (רביעי, 22:00, אין שידור) את נבחרת בוסניה בפתיחת טורניר ההכנה בזאגרב. שחקני הנבחרת הגיעו אתמול אחר הצהריים לקרואטיה, וערכו בשעת המשחק אימון באולם שייארח גם את אחד משלבי הבתים הראשון של היורובאסקט, כשהשחקנים והצוות מתרשמים מאוד מהמתקן שמכיל 16 אלף מושבים.

בצד המקצועי קיימת תקווה גדולה כי השחקנים יוכלו להציג יכולת טובה יותר מהמשחקים נגד סרביה, ולהשיג ניצחון ראשון במשחקי ההכנה אחרי חמישה הפסדים רצופים.

"אני מרגיש טוב יותר, הייתי חולה לכמה זמן, בעיה בסינוסים, אבל זה דבר שקורה", התייחס סנטר הנבחרת דיאור פישר שמנסה לחזור לכושר אחרי מחלה, כשבינתיים הזריקות שלו לא נכנסות, "זאת ההכנה, זה מה שאנחנו צריכים לעשות, להתכונן ולהתאמן, וזה מה שיכין אותנו לקראת המשחק הראשון באליפות. אני לא מודאג בכלל, זה משהו ששחקן כדורסל צריך להתמודד איתו, צריך לדעת להתמודד עם זריקות שנכנסות, זריקות שלא נכנסות, ראיתם גם את מילוש תיאודוסיץ', הוא גם לא קלע בכלל, ככה זה עובד, אני ממש לא מודאג מזה".

דיאור פישר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"זאת ההכנה, זה מה שאנחנו צריכים לעשות". פישר/יוסי ציפקיס

שחקנה החדש של הפועל ירושלים התייחס לעובדה כי ישראל תשחק בשלושת הימים הקרובים שלושה משחקים, רצף דומה לקמפיין שלנו ביורובאסקט, שמה אנחנו נשחק שלושה משחקים ברצף, ננוח, ואז נשחק עוד שני משחקים. אני חושב שזה מושלם בשבילנו כדי להיות מוכנים ב-5 לספטמבר. אנחנו חייבים להיות מוכנים, אין שאלה של האם נהיה מוכנים, המאני טיים שמתקרב"

גם נבחרת בוסניה, יריבת ישראל ביורובאסקט, לא מבריקה בינתיים במשחקי ההכנה עם ניצחון אחד בשבעה משחקים. הבוסנים, אותם מדריך דושקו איבנוביץ' הגדול, מגיעים לאליפות אירופה השנה ללא שלושה כוכבים גדולים - מירזה טלטוביץ', ניהאד דג'דוביץ' ויוסוף נורקיץ'. ללא השלושה הללו מי שמובילים את הנבחרת הם שחקני הפנים אנדראה סטיפנוביץ' ואלמדין קיקיינוביץ', הרכז נמנייה גורדיץ והמתאזרח אלכס רנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully