וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: שגיא מוקי הפסיד בבית הניחומים והודח

הג'ודוקא הישראלי נכנע לנעים אושיר סיינג'רגל המונגולי והחמיץ הזדמנות להגיע לקרב על הארד. מוקדם יותר הודח טוהר בוטבול בסיבוב השני, וקמילה מינקאווה הפסידה בסיבוב הראשון

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
הודח בבית התנחומים. שגיא מוקי/GettyImages

היום השלישי באליפות העולם בג'ודו המתקיימת בקזחסטן יצא הבוקר (רביעי) לדרך, כשבמעגל התחרויות לוקחים חלק שלושה ישראלים: שגיא מוקי, טוהר בוטבול (עד 73 קילוגרמים) וקמילה מינקאווה (עד 57 קילוגרמים). מוקי הגיע עד לרבע הגמר אך הפסיד והודח גם בבית הניחומים, בוטבול הודח בסיבוב השני ומינקאווה סיימה את דרכה כבר בסיביב הראשון לאחר הפסד לקארמייקל האמריקאית.

מוקי, אלוף אירופה, דילג על הקרב הראשון, ופגש בסיבוב השני את דירק ואן טיכלט הבלגי, זוכה מדליית הארד באליפות העולם בריו 2013. הוא ניצח בווזארי, והעפיל לקרב מול ארתור מרגלידון מקנדה, שהדיח בסיבוב הראשון יריב פלסטיני. מוקי ניצח גם את מרגלידון, באיפון אחרי 4:12 דקות. בשמינית הגמר פגש הישראלי בקיושי אואמטסו הספרדי, וגם אותו ניצח באיפון. ברבע הגמר פגש בשוהיי אונו היפני, שהשיג ווזארי ושלושה יוקו בדרך לחצי הגמר. בבית התנחומים פגש מוקי את ניאם אוצ'יר סיינג'רגל ממונגוליה, והפסיד לו ביוקו.

בוטבול ניצח את אדריאן גנדיה מפורטו ריקו ביוקו בסיבוב הראשון. בסיבוב השני הוא נתקל במיקלוש אונגוורי ההונגרי, סגן האלוף האולימפי מלונדון, והפסיד לו ביוקו.

מינקאווה (עד 57 קילוגרמים) הודחה כבר בסיבוב הראשון לאחר שהפסידה ביוקו לאמריקאית האנה קארמייקל.

פולק זכה אתמול במדליית הארד בקטגוריה של 66 קילוגרמים, כשניצח בקרב המכריע את טומורקולג דבאדורז' ממנגוליה, אלוף אסיה ב-2013, בסיומו של קרב דרמטי, בזכות הטלה שהעניקה לו יוקו 9 שניות לסיום הקרב. פולק יקבל מענק מיוחד של 60 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully