וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אברבוך: "אני בטוח שחנה קנייזבה יכולה לזכות במדליה אולימפית"

לרגל מדליית הכסף של קופצת הרוחק הישראלית, שוחחנו עם הישראלי הראשון שחגג מדליה באליפות העולם: "זה החזיר אותי כמה שנים אחורה". ויש גם ביקורת: "שוכחים פה את המאמנים שעובדים בשטח"

אימג'בנק GettyImages

חנה קנייזבה השלימה היסטוריה ישראלית אמש (שני), כשזכתה במדליית כסף באליפות העולם באתלטיקה. לרגל המאורע, שוחחנו עם אלכס אברבוך - הישראלי הראשון שעשה זאת, כשקטף את הארד בתחרות הקפיצה במוט בסביליה ב-1999.

"מאוד שמחתי שהיא עשתה את העבודה שלה כמו שצריך, בשבילי זה קצת החזיר אותי כמה שנים אחורה", סיפר אברבוך. "זה מחמם את הלב. אנה ספורטאית ברמה גבוהה, היא יודעת מה לעשות, היא מאוד מקצוענית, משקיעה. בטוח שאנה יכולה לזכות במדליה אולימפית, הצוות שעובד איתה צריך לעשות קצת שקט סביבה, עבודה מקצועית, יש לה הכל, היא רק צריכה "לבשל" את התוצאה שלה כמו שצריך".

עם זאת, גם אברבוך מבין שללא השקעה נוספת, הסיכוי להישגים גדולים בעתיד לא גבוה במיוחד: "אין מקצוע מאמן בארץ, המאמן לא יכול לעבוד כמו שצריך ובגלל זה הספורטאי לא מקבל שעות עבודה כמו שצריך. פה כולם נופלים. אני מדבר על מקצועות האתלטיקה, גם ג'ודו, גם בשחיה אפשר להשיג הישגים טובים יותר. שוכחים את המאמן שעובדים בשטח, ונותנים את הבסיס לילדים. זה מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully