וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגות השופטים דורשת מאיגוד הכדורסל לשוב למשא ומתן

25.8.2015 / 16:19

באיגוד חשבו כי הגיעו להסכם מול ההסתדרות והשופטים שיביא לסיום שביתה בת ארבעה חודשים אך בנציגות השופטים הודיעו: "ההסכם בניגוד לעמדתה ולהסכמתה של הנציגות"

יערי רייניש שופט כדורסל (ימין). ברני ארדוב
יערי רייניש שופט כדורסל (ימין)/ברני ארדוב

נציגות שופטי הכדורסל, שמהווה ועד העובדים הארצי של השופטים, שלחה שלשום (ראשון) מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, ומנהל חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון, ובו הם מתנערים מהסיכום שהשיג עבורם אלון לסיום שביתת השופטים שמתנהלת מזה כארבעה חודשים. "הנציגות הבהירה לניר אלון כי הסכם העקרונות לא התקבל על דעת רוב חברי הנציגות וכי הנציגות מתנגדת נחרצות לתנאי ההסכם", כתבו בנציגות, "חרף התנגדותה הנחרצת של הנציגות לתנאיו של הסכם העקרונות, חתמה הסתדרות המעו"ף על ההסכם, וזאת כאמור בניגוד לעמדתה ולהסכמתה של הנציגות".

ההסכם אמור לבוא לאישור נשיאות איגוד הכדורסל בישיבה שתיערך מחר, "הופתענו מאוד לקבל את המכתב", אמר בכיר באיגוד הכדורסל היום, "צריך לבחון את הנושא הזה בצורה היקפית. אנחנו ניהלנו מגעים עם ניר אלון, שלידיעתנו הוא הוסמך לנהל את המגעים מצידם של השופטים".

במכתבם מציינים נציגי השופטים כי אכן לאלון ניתנה הסמכות, "לכל אורך הדרך סמכה הנציגות את ידיה על הסתדרות המעו"ף, ועתה לדאבונה למדה כי ייצוגה בלתי הולם, על כך המשתמע מכך". הנציגות מסכמת את המכתב ואומרת, "הנכם נדרשים בזאת להימנע בכל תוקף מלאשר את הסכם הקרונות על ידי המוסדות המוסמכים, ולשוב מיידית לשולחן המשא ומתן, לבל ייגרמו לשופטי הכדורסל בישראל נזקים כבדי משקל ובלתי הפיכים, אשר האחריות המלאה לקיומם תונח לפתחכם, ולבל תיאלץ הנציגות לנקוט בהליכים המשפטיים המתחייבים ולמצות את זכויותיה המוקנות לה על פי כל דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully