וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגארד האמריקאי אמיר סלסטין חתם לשלוש עונות

סלסטין (25, 1.85 מ') מגיע מקבוצת הפיתוח של המועדון, מיאמי מידנייטס, ויחליף את קני באלינג'ר: "מבורך להצטרף למועדון הזה". רמי הדר: "שחקן בעל פוטנציאל". צפו בביצועיו

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הגארד אמיר סלסטין על חוזה לשלוש עונות. סלסטין (25, 1.85 מ') מגיע אל הירוקים מקבוצת הפיתוח של המועדון, מיאמי מידנייטס, בשורותיה שיחק 10 משחקים בליגת ה-FBA אשתקד והעמיד ממוצעים של 15.4 נקודות (40 אחוז מחוץ לקשת), 7.1 אסיסטים, 5.0 ריבאונדים ו-1.6 חטיפות למשחק. הגארד יחליף את קני באלינג'ר, ששוחרר בשל פציעתו.

סלסטין זכה בתואר ה-MVP של משחק הגמר, לאחר שהוביל את המידנייטס לזכייה שניה ברציפות באליפות המקומית. במשחק הגמר, קלע 39 נקודות עם 11/18 מהשדה (7/10 לשלוש), מסר 7 אסיסטים, הוריד 5 ריבאונדים והוסיף 3 חטיפות ב-39 דקות. בליגת ה-ABA העמיד אשתקד ממוצעים של 8.6 נקודות, 3.0 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים ב-32 דקות משחק.

"אמיר פרח תחת הדרכתם של צוות האימון במיאמי מידנייטס", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "אנחנו מאמינים שהוא ימשיך לרשום התקדמות ושהמיומנות שלו כגארד יהיו נכס למכבי חיפה". רמי הדר הוסיף: "אמיר הוא שחקן בעל פוטנציאל, שהתפתח במיאמי מידנייטס ואנחנו מאמינים שימשיך להתקדם מקצועית במכבי חיפה".

"אני מרגיש מבורך שיש לי הזדמנות כזו לשחק בשביל מועדון יוקרתי כמו מכבי חיפה", אמר סלסטין. "אני מעריך את התקופה במיאמי מידנייטס, בה הצלחתי לפתח את המשחק לי ולעלות לרמה הבאה".

סלסטין, יליד מיאמי, פלורידה, שיחק בתקופת הקולג' שלו באוניברסיטת קאמפבל מדיוויז'ן 1, בין השנים 2008-2012. בשנה השלישית שלו בקולג', קלע 7.2 נקודות ומסר 2.5 אסיסטים בממוצע למשחק, ב-30 משחקים.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
הסגל ממשיך להיבנות. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully