וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי אופטימי: "חוץ מספרד וצרפת, אפשר להתמודד עם כל הנבחרות"

25.8.2015 / 12:33

נבחרת ישראל המריאה לטורניר ההכנה בקרואטיה עם הקפטן המחלים מפציעה, שלא נרתע מרצף ההפסדים: "כשכולם בכושר, אנחנו נבחרת טובה". אדלשטיין: "יש אנשים שמוותרים יותר מדי בקלות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל המריאה היום (שלישי) לקרואטיה לקראת טורניר ההכנה בזאגרב, שישוחק החל ממחר ועד יום שישי. כזכור, הנבחרת הפסידה עד כה את כל חמשת משחקי ההכנה שלה, כולל שני הפסדים לסגנית אלופת העולם סרביה בסוף השבוע האחרון ביד אליהו, ובנבחרת נחושים מאוד לעלות ביכולת לקראת היורובאסקט, שיחל בעוד שבוע וחצי, ולרשום ניצחונות כדי לצבור ביטחון. עומרי כספי, שחזר אמש להתאמן לאחר שפספס את המשחק השני נגד הסרבים, יצא עם הנבחרת לטורניר, כשרפי מנקו נשאר בארץ וישוב לאימונים ביום ראשון. המאמן ארז אדלשטיין ינפה ארבעה שחקנים מהסגל במהלך השבוע הבא ויקבע את 12 השחקנים שיצאו לאליפות.

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. יוסי ציפקיס
אופטימי. כספי/יוסי ציפקיס

"זו אולי קלישאה", אמר כספי לפני ההמראה. "אבל מגיעים לאליפות אירופה ומתחילים ב-0:0. אני מאוד מאמין בזה. גם אם נפסיד בכל המשחקים וגם אם היינו מנצחים בכל המשחקים זה לא היה כל כך חשוב. מה שחשוב זה שעכשיו כל הסגל ישחק לראשונה ביחד. נקווה שהמשחק יהיה יותר שוטף. הטורניר הזה יהיה אחלה מבחן בשבילנו, בטח שמשחקים נגד נבחרות מצוינות. אנחנו צריכים לתת קפיצה קדימה".

על המפגשים מול סרביה: "צריך לזכור שגם יוגב וגם ליאור לא שיחקו כדורסל הרבה זמן. לצפות שהם יהיו בכושר שיא כבר עכשיו זה לא נכון, על אחת כמה וכמה שאנחנו רוצים לגבש הגנה קבוצתית. אפשר להמשיך לבנות. אם כולם אצלנו כשירים ובכושר טוב, גם סרביה זו נבחרת שאנחנו יכולים להתמודד איתה שווה בשווה. חוץ מספרד וצרפת, אפשר להסתכל לכולן בעיניים".

ארז אדלשטיין על המפגש עם בוסניה: "זה טורניר הכנה אחרון לקראת האליפות, אין לנו הרבה משחקי אימון ויש עוד הרבה דברים לראות. בטורניר הזה נראה את הדברים האחרונים שצריכים לקבל החלטה לגביהם. צריך לשתף כמה שיותר אנשים. אנחנו לא בשלב שאפשר להסתיר דברים. אנחנו לא בנקודה שרצינו להיות בה, אבל נעשה את המקסימום".

"אני לא עסוק במאזנים בהכנה. אף אחד לא רצה להפסיד במקדוניה, אבל דברים לא באו כמו שרצינו. זה רק עושה את זה יותר מאתגר, זה דורש מאיתנו להגיב אחרת. זו אחת ההכנות הפחות טובות שהיו לנו, אבל זה אתגר עצום. יש אנשים שמוותרים בקלות במשחקים ובאימונים. אנחנו חייבים לקחת בחשבון שצריך לשחק חמישה משחקים בשישה ימים. אתה לא יכול להרשות לעצמך לא לשחק עם סף כאב. זה לא מסתדר אצלנו, כל אימון חסרים אנשים בגלל מחלות, אינפוזיות, כאבי שיניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
מודאג. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

כאמור, מחר תצא ישראל לטורניר ההכנה בזאגרב, ותערוך מחר בערב אימון בעיר. ישראל תערוך שלושה משחקים במסגרת טורניר ההכנה - ביום רביעי נגד בוסניה, יריבת ישראל ביורובאסקט, בחמישי נגד אסטוניה ובשישי נגד קרואטיה המארחת. שני המשחקים האחרונים בטורניר ישודרו בערוץ הספורט. שחקני הנבחרת והצוות המקצועי ישובו ארצה כבר ביום שבת, ומיום ראשון הבא ועד רביעי יתאמנו לקראת היציאה לאליפות אירופה ביום חמישי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully