וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר מודה: "התחלנו את העונה בצורה ממוצעת". הנרי: "הם חייבים חלוץ"

ארסנל קרטעה ב-0:0 מול ליברפול, ונגר התלונן על השיפוט ("אין לי מושג למה פסלו לנו את השער") אבל הודה: "השחקנים לא חדים". הנרי לקראת סגירת החלון: "יהיה שבוע קריטי". נוויל על ונגר: "או יהיר או נאיבי". רוג'רס על ליברפול: "מאוד מרוצה"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
4 נקודות אחרי 3 משחקים. ונגר/רויטרס

הייתכן שארסנל שוב קורסת תחת הציפיות? התותחנים הגיעו לתחילת העונה עם תקוות גדולות, לנוכח הסגל האיכותי, היכולת בקדם העונה והתחושה שהשנה הקבוצה הבשילה והתבגרה, אבל שלושת המחזורים הראשונים די מאכזבים עד כמה מבחינת הקבוצה של ארסן ונגר. זה התחיל עם הפסד ביתי לווסטהאם, נמשך עם ניצחון על קריסטל פאלאס, ואתמול (שני) ארסנל הסתפקה ב-0:0 לא מרשים עם ליברפול.
אומנם המארחת שלטה במחצית השנייה מול ליברפול המתגוננת, אבל פטר צ'ך עם מספר הצלות מצוינות מנע הפסד נוסף, ואחרי שלושה מחזורים לארסנל יש 4 נקודות בלבד.
המשחק הבא של הקבוצה יהיה בשבת בניוקאסל. "התחלנו את העונה בצורה מאוד ממוצעת, אני חיב להודות", אמר המאמן רארסן ונגר בסיום, "לכמה מהשחקנים חסרה חדות. המשחק שלנו עדיין לא שוטף בשליש האחרון של המגרש".

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל (ימין) מול מרטין שקרטל שחקן ליברפול. GettyImages
צריך עוד חלוץ. ז'ירו/GettyImages

בנוסף, לנוכח חסרונם של מרטסאקר וקוסיילני, ארסנל פתחה בהגנה קאלום צ'יימברס וגבריאל ונראתה די פגיעה, ואף עלה חשש שהסגל של הקבוצה לא מספיק עמוק בחלק האחורי. עם זאת, ונגר תהה בעיקר למה נפסל של ארון ראמזי, על אף שלא היה נבדל. "זה היה שער רגיל, אין לי מושג למה הוא נפסל, זה היה ברור", אמר המאמן הצרפתי, "לא קיבלתי שום הסבר, אבל מה זה משנה? מדובר פה בקבלת החלטות, וקיבלו החלטה לא נכונה. אני ראיתי בלייב שהוא לא היה בנבדל".

עוד באותו נושא

אנגליה: 0:0 בין ארסנל לליברפול

לכתבה המלאה
ארון ראמזי שחקן ארסנל. רויטרס
ונגר ראה שלא היה נבדל, הקוון ראה אחרת. ראמזי/רויטרס

כעת ארסנל מתכוננת לשבוע האחרון של חלון ההעברות, ואחרי שלא כבשה בחמישה מתוך ששת משחקי הבית האחרונים שלה, גובר הלחץ על ונגר לקנות חלוץ. למרות השמועות, זה כנראה לא יהיה קרים בנזמה, שהצהיר שהוא נשאר במדריד. "אני חושב שזה יהיה שבוע גדול מבחינת ארסנל", אמר הפרשן ושחקן העבר של המועדון תיירי הנרי, "האם הם יקנו מישהו מקדימה, או באמצע? הם חסרו הרבה שחקנים מול ליברפול, והם עדיין צריכים קשר שיחזיק בכדור באמצע המגרש והם עדיין צריכים חלוץ. כולנו אמרנו את זה מתחילת העונה".

גרי נוויל תוקף את ונגר

הפרשן גרי נוויל כבר היה תקיף יותר בנוגע למדיניות הרכש הפאסיבית של ונגר וארסנל, ועל השימוש המוגזם של ונגר בקשרים. "יש להם שחקנים טובים, קסורלה הוא פנטסטי, אבל אני מדבר על זכייה באליפות", אמר נוויל, "תחשבו על פברגאס או על סקולס, שחקנים פנטסטיים. אתה צריך לבנות קבוצה סביב שחקנים כאלה. להתאים את מה שהם לא יכולים לעשות. מבחינתי זו יהירות. אני חושב שזו יהירות. באמת. לחשוב שאתה יכול לא להתאים את הקבוצה בהתאם למה שעושות היריבות ולחוזקה שלהן. זה או נאיביות, או יהירות. כי הם ממשיכים להפסיד".

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. GettyImages
היה קרוב מאוד. קוטיניו/GettyImages

מנגד, ליברפול איבדה אמש את המאזן המושלם שלה כשאיבדה נקודות ראשונות, אבל המאמן ברנדן רוג'רס נשמע מרוצה. "מבחינת תצוגה הייתי מאוד מסופק מהדרך שבה עבדנו", אמר, "במיוחד במחצית הראשונה, כשיצרנו מצבים בחלק הקדמי שמהם יכולנו לכבוש. ההגנה שלנו מאורגנת מאוד מול קבוצות גדולות. ללא ספק יכולנו לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully