וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עומרי כספי שב להתאמן

24.8.2015 / 21:43

קפטן הנבחרת, שהחמיץ את משחק ההכנה השני נגד סרביה, התאושש וייצא עם הסגל לטורניר ההכנה בקרואטיה. מנקו לא ייצא לטורניר. בצוות המקצועי קיבלו דוחות סקאוטינג על ביצועי היריבות בסוף השבוע

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל שבה להתאמן הערב (שני) אחרי צמד משחקי ההכנה נגד סרביה. מי שחזר לסגל הנבחרת הוא עומרי כספי, שנעדר מההפסד אמש 79:71 לסרבים לאחר שלא חש בטוב ונבדק על ידי רופא. בנבחרת היו מרוצים מאוד מחזרתו של הקפטן מוקדם מאוד לאימונים, לאחר שהיה חשש מסוים כי המחלה תשפיע עליו בטורניר ההכנה בקרואטיה החל מיום רביעי. מי שלא ייצא הוא הפורוורד רפי מנקו, ושחקנה של הפועל ירושלים בעונה הבאה יחזור לאימונים כבר ביום ראשון.

עומרי כספי נבחרת ישראל כדורסל. יוסי ציפקיס
חזר להתאמן. כספי/יוסי ציפקיס

במקביל להכנות המקצועיות, מקבלים בצוות המקצועי דיווחים מהסקאוטים של הנבחרת מודי מאור ועופר רחימי על ביצועי הנבחרות היריבות בטורנירים שנערכו בסוף השבוע בקסאנטי, יוון, ובקופר, סלובניה. הדיווחים המגיעים מההכנה של היריבות לאליפות אירופה לא מבשרת טובות עד כה לשחקנים של ארז אדלשטיין, אך למרות זאת, בסגל ממשיכים לשמור על אופטימיות.

כאמור, מחר תצא ישראל לטורניר ההכנה בזאגרב, ותערוך מחר בערב אימון בעיר. ישראל תערוך שלושה משחקים במסגרת טורניר ההכנה - ביום רביעי נגד בוסניה, יריבת ישראל ביורובאסקט, בחמישי נגד אסטוניה ובשישי נגד קרואטיה המארחת. שני המשחקים האחרונים בטורניר ישודרו בערוץ הספורט. שחקני הנבחרת והצוות המקצועי ישובו ארצה כבר ביום שבת, ומיום ראשון הבא ועד רביעי יתאמנו לקראת היציאה לאליפות אירופה ביום חמישי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully