וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ומאלמו עלו לליגת האלופות, סלטיק וביטון הודחו

השבדים ניצחו 0:2 את אלופת סקוטלנד והדיחו אותם עם 3:4 בסיכום, שער של ניר ביטון נפסל בשל דחיפה ברחבה (42). רוזנברג ובויאטה (עצמי) כבשו. ולנסיה הדיחה את מונאקו למרות הפסד 2:1 בצרפת, גם שחטאר דונייצק ודינמו זאגרב עלו

אלברו נגרדו שחקן ולנסיה. GettyImages
הוא יהיה בשלב הבתים. נגרדו/GettyImages

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול באזל וההעפלה של הצהובים, נערכו הערב עוד ארבעה משחקים בפלייאוף של ליגת האלופות וסיפקו ארבע עולות. סלטיק של ניר ביטון הודחה אחרי הפסד 2:0 מול מאלמו ועם 4:3 בסיכום שני המשחקים. מונאקו ניצחה 1:2 את ולנסיה, אבל הספרדים עלו בזכות ה-1:3 במסטאייה וקבעו היסטוריה: לראשונה בתולדות ליגת האלופות, ישחק חמש קבוצות מאותה הליגה, הספרדית. שחטאר דונייצק עלתה עם 2:2 דרמטי מול ראפיד וינסה וגם דינמו זאגרב טיילה לשלב הבתים עם 1:4 על סקנדרבג האלבנית.

רשימת חמש העולות לשלב הבתים: מכבי תל אביב, ולנסיה, מאלמו, שחטאר דונייצק ודינמו זאגרב.

מרלוס שחקן שחטאר דונייצק כובש מול ראפיד וינה. רויטרס
כבש בשני המשחקים. מרלוס/רויטרס

מונאקו - ולנסיה 1:2

הרבה שנים שוולנסיה לא רשמה הישג משמעותי באירופה והערב העטלפים חזרו לליגת האלופות מהדלת הקדמי אחרי דרמה לא קטנה. הקבוצה מספרד קיבלה את ההגרלה הכי קשה בפלייאוף, אבל העפילה בזכות ה-1:3 במשחק הראשון בספרד. מונאקו המצוינת הקשתה, עשתה מהפך אחרי פיגור מהיר והייתה קרובה לשלישי, אבל נונו ושחקניו חגגו בסיום.

לראשונה בתולדות ליגת האלופות ישחקו במפעל חמש קבוצות מאותה הליגה, היא הליגה הספרדית. ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ולנסיה שעלתה ממוקדמות ליגת האלופות וסביליה, שקיבלה כרטיס חופשי למפעל כזוכת הליגה האירופית.

דקה 4: גול! ולנסיה עולה ליתרון מהיר בזכות שער נהדר של אלברו נגרדו שהחליף את פאקו בחוד והקפיץ בצ'יפ מתוחכם מעל סובאסיץ' שוער מונאקו.

דקה 17: גול! מונאקו חוזרת למשחק. מאט ריאן יצא לא טוב לכדור גובה והדף לעברו של אנדראה ראג'י הבלם שעלה להתקפה ובעט חזק לפינה.

דקה 75: גול! מונאקו משלימה מהפך וזקוקה לגול נוסף כדי לכפות הארכה. למאר הרים כדור חופשי, ריאן הדף לא טוב ואלדרסון דחק מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר ביטון שחקן סלטיק מול מאלמו. AP
שער שלו לקראת המחצית נפסל. ניר ביטון/AP

מאלמו - סלטיק 0:2

ניצחון 0:1 היה מספיק למאלמו, שהדיחה את ניר ביטון וחבריו שנותרו מחוץ לבתים שנה שנייה ברציפות. ביטון שיחק 70 דקות וגם כבש שער שנפסל, אבל השבדים חגגו בסיום העפלה עם 3:4 דרמטי בסיכום המשחקים.

דקה 23: גול! מרקוס רוזנברג העלה את השבדים ליתרון בנגיחה מקרוב בכדור קרן ובשלב זה מאלמו בשלב הבתים.

דקה 42: ניר ביטון כבש בנגיחה מקרן, אבל השופט פסל את השער בשל ספק דחיפה של הישראלי על ארנאסון בתוך הרחבה.

דקה 55: גול! 0:2 למאלמו שנמצאת בדרך לבתים. קראבליו נגח כדור קרן שספק הלך החוצה ובויאטה דחק את הכדור לשערו הוא וכבש גול עצמי אומלל.

מרקוס רוזנברג שחקן מאלמו. AP
שער יקר מפז לשבדים. מרקוס רוזנברג חוגג את השער מול סלטיק/AP

שחטאר דונייצק - ראפיד וינה 2:2

האוקראינים עברו בסיבוב המוקדמות השלישי את פנרבחצ'ה לאחר שהביסו אותם 0:3 בבית ואחרי ה-0:1 באוסטריה הם השלימו העפלה נוספת, אבל ממש לא בקלות. לואיס שאוב וסטיבן הופמן עשו מהפך אחרי פיגור מוקדם, אבל השער של גלאדקי הכריע את ההתמודדות הזו והאוסטרים, שנראים מעולה ולא הפסידו בארצם, נותרו מאוכזבים למרות שלא היו רחוקים גם מלכבוש את ה-2:3 בסיום.

דקה 10: גול! מרלוס, כובש שער הניצחון במפגש הקודם עושה זאת שוב עם בעיטה מסובבת נפלאה ברגל נפלאה בשמאל אל בין חיבורי הקורות.

דקה 13: גול! ראפיד וינה חוזרת למשחק. לואיס שאוב בעט פעם ראשונה ונבלם, אבל את הריבאונד נגח מקרוב לרשת.

דקה 22: גול! ראפיד משלימה מהפך שכרגע מעלה אותה לשלב הבתים. סטיבן הופמן הקפטן סובב כדור חופשי חלש אבל מדויק לפינה הגבוהה.

דקה 27: גול! הקצב המסחרר נמשך. אלכסנדר גלאדקי ניצל טעות קשה של דיבון בלם ראפיד ומקרוב בעט לרשת. 2:2 מטורף בדונייצק.

דינמו זאגרב - סקנדרבג 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully