וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ביטלה את המנוי של האוהד שניסה לפרוץ למגרש מול מכבי פתח תקוה

24.8.2015 / 18:26

בקבוצה זועמים על האוהדים שהתפרעו במהלך המשחק מול המלאבסים, האוהד שניסה לפרוץ למגרש אותר ולא יוכל להיכנס למשחקי הבית העונה. נתניה דרשה את קלטות המשחק כדי לאתר מתפרעים נוספים

one

במכבי נתניה כועסים על התקרית שבה היו מעורבים האוהדים במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה. כזכור, לאחר הרחקתו של שחקן הקבוצה, אמייה טגה, השליכו האוהדים חפצים למגרש וכמה מהם אף ניסו לפרוץ פנימה.

"מכבי נתניה מתנגדת באופן נחרץ לכל גילוי של גזענות ואלימות מילולית ופיסית נגד שופטים, שחקנים ואוהדי הקבוצות היריבות", מסרה הקבוצה בהתייחס לנושא. "לשמחתנו הקהל של מכבי נתניה נחשב לאחד הקהלים ההוגנים בליגת העל ולראיה זכה המועדון במקום השלישי במגן הנשיא.הקבוצה לא תאפשר לקומץ פורעי חוק לקלקל את התדמית הנקייה של המועדון ואוהדיו. לפיכך נפעל ביד איתנה כנגד הקומץ שהתפרע על מנת למגר תופעות אלו ולהבטיח כי הן לא ישנו".

עוד נכתב: "המועדון זיהה את פורע החוק אשר ניסה לפרוץ למגרש והחליט לבטל את המנוי שלו למשחקי הקבוצה עד סוף העונה. בנוסף, ביקש המועדון לקבל את הקלטות מהאירוע וזאת כדי לטפל בפורעי חוק נוספים אשר פעלו באופן שאינו הולם את ערכי מכבי נתניה כמועדון שדוגל בהגינות בספורט. חשוב להבהיר כי מכבי נתניה תגלה אפס סובלנות כלפי כל פורע חוק שינסה לפגוע בקבוצה באמצעות התנהגות לא ראויה. המועדון יפנה לכל גורמי החוק הרלבנטיים על מנת להגיע לאותם פורעים ולטפל בהם. לא ניתן לקומץ סורר לפגוע בקבוצה ולנסות ולהכתים את התדמית הנקייה של מכבי נתניה".

אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. מגד גוזני
הקבוצה תאתר מתפרעים נוספים? אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully