וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעיה של 28 ימים וקנס של 25 אלף דולר על תנאי לניק קיריוס

הטניסאי האוסטרלי ספג עונש מהנהלת ה-ATP, זכר לתקרית המפורסמת עם סטן ואוורינקה. העונש יופעל אוטומטית אם יצבור קנסות ב-5,000 דולר ומעלה או יוענש בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
השעיה למשך 28 ימים על תנאי. קיריוס/GettyImages

ה-ATP הודיעו היום על עונשו של ניק קיריוס עקב מה שהוגדר כ"התנהגות לא נאותה", בשל האירועים במשחק בינו לבין סטן ואוורינקה ברוג'רס קאפ במונטריאול, ב-12 באוגוסט השנה. קיריוס קיבל קנס של 25 אלף דולר והשעיה למשך 28 ימים על תנאי למשך שישה חודשים. בתקופה המדוברת, שתסתיים ב-24 בפברואר 2016, יופעל התנאי בשני מקרים:

1. שקיריוס לא יספוג אף קנס על אלימות מילולית או פיזית בטורניר ATP. או ש:

2. לא יספגו קנסות בגובה של למעלה מ-5,000 דולר במצטבר בטורנירים מסבב ה-ATP.

ברגע שקיריוס יבצע את אחת מהעבירות המצוינות לעיל, התנאי יופעל אוטומטית והוא יספוג קנס של 25 אלף דולר ויושעה למשך 28 ימים מכל פעילות. ההחלטה ניתנה לאחר דיון, בו נכח גם נציג מטעמו של השחקן עצמו.

סגן נשיא ה-ATP גייל דייויד בראדשואו אמר: "התקרית הזו הייתה אומללה והציגה את הספורט שלנו בצורה רעה מאוד. ניק הביע חרטה, והשיעור הכי טוב שיוכל ללמוד מהתקרית הזו הוא שכשחקן הוא אחראי לתדמית של הסבב וחייב לשמור על התנהגות נאותה כלפי יריביו בסבב. בדרך הזו אני מאמין שהוא יוכל להרוויח את הדרך שלו בחזרה".

כזכור, קיריוס כבר ספג קנס בגובה של 10,000 דולר בעקבות אותה תקרית עם ואוורינקה ו-2,500 דולר נוספים עקב דברים שאמר למביא כדורים במשחק ההוא. כזכור, קיריוס אמר לוואוורינקה: "כולם יודעים שדונה שכבה עם קוקינאקיס", כשהוא מתכוון לבת זוגו של השוויצרי ולחברו ובן ארצו תנאסי קוקינאקיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully