וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור הביתה? בני יהודה מנסה לצרף את דן מורי

24.8.2015 / 17:09

הבלם, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בוויטסה ארנהם ההולנדית, מתאמן עם קבוצת נעוריו ועשוי לחתום על חוזה בשורותיה. עזוז סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר לפחות שלושה שבועות

one

בני יהודה מנסה לצרף את הבלם דן מורי, כך נודע לוואלה ספורט. הבלם, שגדל בבני יהודה, סיים חוזה בוויטסה ארנהם ההולנדית, בשורותיה שיחק בשלוש השנים האחרונות, וכעת הוא בוחן אופציות באירופה ובארץ, כשביניהן גם בני יהודה. מורי מתאמן מזה מספר שבועות בשורות הזהובים כדי לשמור על כושר ואם לא ימצא יעד חדש עד תום מועד ההעברות, הוא עשוי לחזור לקבוצת נעוריו.

הזהובים שניצחו בשבת 0:3 את מכבי חיפה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל, מחפשים מזה זמן רב בלם זר וגם חלוץ זר, אך בהחלט ייתכן שבסופו של דבר מורי יהיה זה שיסגור את משבצת הבלם. בלי קשר למגעים השקטים עם נציגיו של מורי, עשויים להגיע השבוע בלם וחלוץ זרים למבחנים בקבוצה. הקפטן איציק עזוז סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ויחעדר לפחות שלושה שבועות. עזוז שנפגע במשחק בחיפה בשבת, עבר סדרת בדיקות וצילומים, בסופם אומתו החששות כי אכן מדובר בקרע בשריר. במחזור הקרוב תארח בני יהודה את הפועל עכו, כשהמשחק יתקיים ביום שני הבא בבלומפילד.

איציק עזוז שחקנה הפצוע של בני יהודה. יוסי ציפקיס
ייעדר כשלושה שבועות. איציק עזוז/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully