וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני החתימה: יובל אבידור החל להתאמן עם הפועל חיפה

24.8.2015 / 11:40

החלוץ ששוחרר מהפועל עכו החל להתאמן עם קבוצתו בעבר, כשהוא ממתין להצעה רשמית מיואב כץ ששוחח איתו רק בעל פה. בצוות המקצועי דוחפים לחידוש המגעים עם אלעד גבאי. עאהד עזאם יעבור היום ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת

one

יובל אבידור החל הבוקר (שני) להתאמן עם הפועל חיפה, והמשא ומתן איתו ממשיך כשבקבוצה מקווים שהשחקן יצטרף בסופו של דבר לקבוצה. אבידור ממתין להצעה רשמית מיואב כץ, שכבר שוחח איתו והציע לו בעל פה תנאים לעונה הקרובה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בהנהלת המועדון החליטו להציע לכץ את אבידור עם הפיצוץ בינו לבין הנהלת הפועל עכו, כשכץ החליט ללכת על המהלך לאחר נפילת עסקת אלעד גבאי. "יואב מעדיף להביא אנשים שהוא מכיר", אמר גורם במועדון, "בגלל זה קל לו להביא את יובל אבידור יותר מאשר שחקנים אחרים". עם זאת, בקבוצה ינסו לשכנע את כץ לחזור לאופציית אלעד גבאי, שעדיין לא חתם בבית"ר ירושלים כשבצוות המקצועי רוצים מאוד את השחקן.

עאהד עזאם, שנפצע במחנה האימונים באיטליה כשקרע את הרצועה הצולבת, יעבור היום ניתוח, ולאחריו יחל בשיקום. הוא צפוי להחמיץ את מרבית העונה, ובהפועל חיפה מקווים שיעבור בצורה חלקה על מנת שיהיה כשיר להכנות לעונת 2016/17.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עם המאמן טל בנין. יוסי ציפקיס
מעדיף ללכת על המוכר. יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully