וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל החל להתאמן עם הנוער, במועדון כועסים

23.7.2015 / 20:04

האדומים משוכנעים שמדובר בהוכחה לכך שיכול היה לצאת עם הקבוצה הבוגרת למחנה האימון, וישקלו להעמידו לדין. במועדון מרוצים מהאווירה: "יש תחושה של משהו שונה"

אמיר אבו ניל שלא יצא למחנה האימונים באיטליה התבקש להתאמן עם הנוער והחל לעשות זאת היום. במועדון משוכנעים שמדובר בהוכחה לכך שיכול היה לצאת למחנה האימון, וכשיחזרו מאיטליה יוחלט אם להעמידו לדין. גם עלי חטיב החל להתאמן עם קבוצת הנוער לאחר שהתברר שהוא סובל ממתיחה בשריר ולא מקרע ברצועות הברך.

הבעלים יואב כץ הבהיר שוב שהוא לא מתכוון לשחרר את אבו ניל בחינם. מי שהוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן במידה שיעזוב הן הפועל עכו ובני סכנין, אך כץ כמובן ידרוש דמי השאלה או דמי שחרור עבור השחקן. אחת האופציות שעלתה לאחרונה היא שחרורו של אבו ניל לעכו ובתמורה להביא את יובל אבידור. הבעיה הגדולה היא שאבידור מחזיק במשכורת גבוהה בהרבה מזו של אבו ניל, אך בקבוצה משוכנעים שאם שיחות על טרייד כזה יחלו יהיה אפשר למצוא נוסחה נכונה.

בהפועל חיפה מרוצים מאוד מהימים הראשונים במחנה האימונים באיטליה, כאשר בקרב כל השחקנים מציינים שיש אווירה חדשה ומאוד חיובית סביב הקבוצה. "יש תחושה של משהו שונה הפעם", אמר אחד השחקנים, "האווירה חיובית מאוד והקבוצה כולה מגובשת. ברור לנו שאנחנו לא הפכנו עכשיו לאיזו קבוצה שתתחרה על אליפות אבל בהחלט יש כאן תחושה חיובית מאוד".

בקבוצה היו מרוצים מהעמידה של השחקנים ומהשיפור מתחילת האימונים, שהתבטא במשחק מול אטאלנטה מהליגה הראשונה באיטליה. "מדובר בקבוצה שלוקחת אליפות בישראל", אמר שחקן אחר, "קבוצה שטובה יותר ממכבי תל אביב ואין ספק שהיו פערי רמות גדולים אבל שיחקנו לא רע". בקבוצה התייחסו גם לשלושת הפנדלים שנשרקו בעשרים דקות נגד הקבוצה אך ציינו שמרבית ההחלטות היו נכונות. דבר אחד שעליו כעסו בחיפה הוא העובדה ששער של מהראן לאלה נפסל במצב של תיקו מאופס כאשר בקבוצה משוכנעים שהיה מדובר בשער חוקי. מי שמרשים עד כה הוא מיקי יאזו שעדיין לא חתם על חוזה ובקבוצה נוטים להחתימו. השחקן צפוי להתמודד עם חיים מגרלשווילי ואנס דאבור בעמדת המגן השמאלי.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. יוסי ציפקיס
אווירה טובה באימונים. טל בנין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully