וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל נחתה בארץ, הקפטן מתיאס דלגאדו פצוע ולא הצטרף לנסיעה

אחרי שאיבדה את מארק יאנקו וזדרבקו קוזמנוביץ', האלופה השוויצרית תצטרך להסתדר גם ללא הקפטן הפצוע שלה. אמבולו: "סוזה תמיד תיאר לנו בהתלהבות את האווירה בבלומפילד"

one

אלופת שוויץ באזל נחתה אחר הצהריים (שני) בישראל, לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב בפלייאוף ליגת האלופות. בינתיים, רשימת הפצועים שלה ממשיכה להתארך: אחרי שאיבדה את מארק יאנקו החלוץ שלה שנפצע במפגש הקודם ואת זדרבקו קוזמנוביץ', באזל תצטרך כנראה להסתדר גם ללא הקפטן שלה מתיאס דלגאדו.

הקשר הארגנטינאי לא הצטרף לנסיעה לארץ. בבאזל מעריכים שלוקה זופי יחליף את דלגאדו בקישור ההתקפי מאחורי טאולנט שאקה, כאשר שקלזן גאשי יחליף בחוד את יאנקו הפצוע. כזכור, המשחק הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים ב-2:2 דרמטי בזכות השער של זהבי בתוספת הזמן.

מתיאס דלגאדו, באזל. GettyImages
גם הוא ייעדר מול מכבי. דלגאדו/GettyImages

מי שכן ישחק הוא הכישרון הצעיר בריל אמבולו, שכיכב במשחק הראשון בשוויץ. החלוץ התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב והתייחס, בין היתר, לערן זהבי. "זהבי שחקן מצוין. גם בפעם הקודמת הוא שיחק טוב נגדנו ונתכונן טוב יותר למשחק הבא. המאמן לא אמר לנו להתמקד בשחקן מסוים. ההכנות שלנו היא לקבוצה שלמה. לפעמים קורה שיש שחקן אינדבידואלי שכדאי לשמור עליו, זהבי שחקן נהדר אך למכבי יש גם את מספר 11 (טל בן חיים) שהוא שחקן מהיר וטוב".

אמבולו הוסיף: "מכבי היא קבוצה טובה מאוד. היה משחק קשה בבאזל, הם תקפו בצורה חכמה ואנחנו לא מרוצים מהתוצאה שהשגנו בבית, אך ננסה לתקן בחוץ בהזדמנות השנייה. אנחנו יודעים שהאווירה בתל אביב מדהימה. סוזה תמיד תיאר לנו את האווירה באיצטדיון בהתלהבות, אנחנו שמחים להגיע ומקווים שיהיה משחק טוב לנו ולאוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שחקני באזל בשדה התעופה, ממתינים למווזדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully