וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר נחת: "אני מקווה שהחתימו אותי כדי להיות מנהיג"

הרכז של מכבי תל אביב הגיע לישראל לתחילת האימונים, ונשמע נרגש מהקאמבק: "הכל כבר מוכר לי כאן, רוצ'סטי ואני דיברנו ואנחנו כבר ממש מתרגשים. באופן טבעי אני מקווה להיות המנהיג של הקבוצה"

יוסי ציפקיס

אחרי שטרבור אמבקווה, טיילור רוצ'סטי וסילבן לנדסברג נחתו אמש (ראשון), גם ג'ורדן פארמר הגיע לישראל לקראת פתיחת האימונים של מכבי תל אביב. הרכז המתקאמבק של הצהובים התקבל על ידי עשרות אוהדים, ונראה נרגש משובו לישראל.

"הליגה הישראלית משתפרת משנה לשנה, היורוליג תמיד קשה, אבל בנינו קבוצה טובה ואנחנו יכולים לקחת אליפות", אמר פארמר עם נחיתתו. "הכל מאוד מוכר לי, התחושה מצוינת. אני מכיר הרבה מהשחקנים שלנו כבר הרבה זמן, דיברתי עם רוצ'סטי לפני כמה שבועות, שנינו מאוד מתרגשים להתחיל. אני מקווה להנהיג את הקבוצה הזאת, כי זה מי שאני באופן טבעי".

פארמר הוסיף: "מכבי זכתה בכל כך הרבה תארים שלהפסיד תואר כבר הפך לדבר גדול. אי אפשר לצפות שנדלג בליגת העל. אני יודע למה לצפות, נחמד להיות פה כל העונה. אני רוצה לנצח במיוחד כאן, כי זה מקום עבורי. נראה לכמה זמן אשאר. חתמתי לשתי עונות. יש לי ולקבוצה אפשרות להמשיך ביחד מעבר לעונה אחת, נראה איך דברים יתפתחו".

ג'ורדן פארמר, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בא להנהיג. פארמר/יוסי ציפקיס

פארמר, 28, 1.88 מטר, הגיע לשחק במכבי תל אביב במהלך השביתה ב-NBA לפני כארבע שנים וכיכב אז עם ממוצע של 14.1 נקודות ביורוליג. הוא נבחר בדראפט 2006 על ידי לוס אנג'לס לייקרס במקום ה-26 ובארבע עונותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם זכה עם הקבוצה מעיר המלאכים בשתי אליפויות (2009 ו-2010), לפני שהמשיך לניו ג'רזי נטס ומשם, לאנדולו אפס הטורקית. ב-2013 הוא חזר ללייקרס ואת העונה החולפת החל עם הקליפרס, אך לאחר שמיעט לשחק, עבר לדרושפאקה מטורקיה.

הוא הגיע למכבי תל אביב לפני כארבע שנים ומיד הפך לאהוב הקהל. בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה הוא שיחק על תקן של זר וערך שלוש הופעות בליגה בלבד - במהלכן קלע 3.5 נקודות למשחק, הוריד 1.7 ריבאונדים וחילק שלושה אסיסטים ב-16 דקות בממוצע. בליגה האדריאטית שיחק פארמר חמש פעמים (27 דקות בממוצע למשחק) וקלע 12.8 נקודות, הוריד 1.8 ריבאונדים ומסר 4.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully